چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
۰ نفر

موج گرما در برخی از هفته های تابستان 1403 اغلب استان های کشور را در بر گرفته بود، حالا به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی به پایان رسیده است.

هواشناسي

به گزارش همشهری ‌آنلاین، صادق ضیائیان به همشهری می‌گوید: «به نظر می رسد موج گرمایی که در تابستان 1403 با آن مواجه بودیم، فروکش کرده و به نوعی تمام شده است. در واقع موج گرمایی تا سه شنبه (6 شهریور) برقرار بود و از این پس دیگر چنین گرمایی را تجربه نخواهیم کرد.»

او تاکید می کند: «دمای هوا به حالت طبیعی خود در شهریور برمی گردد. در واقع از چهارشنبه تا روز شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت و پس از آن دمای هوا طبیعی خواهد بود.»

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی می گوید: «از روز چهارشنبه (7 شهریور) در اکثر استان های کشور با روند کاهش دما روبه رو هستیم. طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، کاهش دما تا روز جمعه و شنبه (9 و 10 شهریور ) ادامه خواهد داشت.»

او یادآور شد: «بیشترین کاهش دما را در بخش شمال کشور شاهد خواهیم بود.»

ضیائیان تاکید می کند: «برای هفته آینده انتظار می رود دمای هوا نسبت به روزهای گرم هفته گذشته روند کاهشی داشته باشد. میانگین دمای هوا در هفته آینده به اندازه میانگین بلندمدت در کشور محسوب خواهد شد. در واقع دما به گونه ای خواهد بود که از دمای هوای فصل تابستان و شهریور ماه انتظار می رود.»

کد خبر 877493
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    یه درجه