مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

مسیر ایستگاه بی‌آرتی خط ۹ در بزرگراه امام علی(ع) که به دلیل عملیات کارگاهی پروژه خیالستان زندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مسیر بی آرتی امام علی

به گزارش همشهری آنلاین، ساخت پروژه خیالستان زندگی چندسال قبل در دل منطقه ۸ با کاربری مجموعه تجاری فرهنگی شروع شد و در ادامه بخشی از مسیر تردد اتوبوس های تندرو را برای اجرای کار مسدود کردند. اما حالا با پایان یافتن مرحله اول این طرح، مسیر تردد اتوبوس‌های بی‌آرتی خط ۹ بازگشایی شده است.

فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ درباره اجرای این عملیات می‌گوید: با توجه به اتمام فاز اول پروژه خیالستان زندگی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) در منطقه۸، مسیر تردد اتوبوس‌های بی‌آرتی خط ۹ در دو محور شمالی و جنوبی بازگشایی و تردد مجدد اتوبوس‌های بی‌آرتی در مسیر آغاز شده است.

او می‌افزاید: این طرح به مساحت ۶۰۰ مترطول و در محدوده ایستگاه فدک تا سبلان محقق شده است.

مسیر بی‌آرتی در بزرگراه امام علی(ع) باز شد

به گفته شهردار منطقه۸ با اتمام فعالیت کارگاه‌های عمرانی پروژه خیالستان زندگی در این محدوده، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه اقدامات لازم از جمله عملیات زیرساختی جمع‌آوری بلوک‌ها، آسفالت و بازسازی این معبر را برای بازگشایی آن در دستور کار خود داشت و این عملیات برای تسهیل در تردد مسیر اتوبوس‌های بی‌آرتی انجام شد.

شهردار منطقه۸ درباره پروژه خیالستان زندگی هم اینطور توضیح می‌دهد: با توجه به کمبود سرانه ورزشی منطقه ۸ قرار است از تمام این محدوده به ‌صورت ورزشی استفاده شود. البته احتمال ایجاد یک سوله بحران هم در آینده وجود دارد، ولی بیشترین کاربری که برای خیالستان زندگی تعریف کردیم ورزشی خواهد بود.

کد خبر 877505
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha