روند قیمتی در بازار خودرو درهم شکسته و بیشتر محصولات در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با افت و خیز گزارش می‌شوند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ‌چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ حکایت از بازاری با روند نوسانی دارد. طوری که در اکثر محصولات مونتاژی و داخلی تغییراتی به چشم ‌می‌خورد.البته با این وجود، تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین در بازار خرید و فروش می‌شود.

نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیری خود را بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته و نمودار قیمتی آنها نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اکثر محصولات دستخوش تغییر شده است.

دنا پلاس (۶ سرعته) بر خلاف تمامی هم‌نوعان خود با افت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت ۷۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که رشد چهار میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ از دسته محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود که با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S خودروی تازه‌وارد سایپا که راهی بازار شد ااممروز با افت ۹ میلیون تومانی به قیمت ۵۳۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر نوسانی به کار خود ادامه داد؛ این خودرو امروز با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ ۷۸۹ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. خودروی مذکور در طول یک هفته یک میلیون تومان ارزان شده است.

نوسان قیمت در بازار خودرو ؛ دنا پلاس، سهند، شاهین، ام وی ام و کی ام سی چند شد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و نوسانی گزارش می‌شود.

X۵۵ پرو از دسته محصولات که با افت قیمت مواجه شده و با ریزش ۱۴ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

کی‌ام‌سیT۹ از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به قفل دیفرانسیل در محور عقب مجهز شده است . پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T۸ قرار گرفته و با کاهش ۹۵ میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بستیون T۷۷ از محصولات لوکس بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

لاماری ایما در دسته محصولات منتاژی که از ابتدای معاملات امروز ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نوسان قیمت در بازار خودرو ؛ دنا پلاس، سهند، شاهین، ام وی ام و کی ام سی چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 877570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha