چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

دوره های آموزش کنترل خشم برای کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری برگزار می‌شود.

بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار در منطقه 17 تهران

همشهری آنلاین - مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برگزاری دوره های آموزشی کنترل خشم و همچنین ارتباط موثر با شهروندان تهران خبر داد.

به گزارش همشهری، علی اکبر رضائی تبار گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و کنترل خشم از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا دوره های آموزشی ای را با موضوعات متنوع و تاثیرگذار در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی دوره ها بر اساس یک نیاز سنجی اولیه تعریف و برای برگزاری آنها نیز جزوات آموزشی به عنوان محتواهای قابل دسترس برای کارگران و کارمندان بازارها و میادین تهیه می شود، افزود: بر همین اساس دوره های مشتری مداری، بهداشت محیط و کنترل خشم تا کنون برای میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن در شهر تهران برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: در جزواتی که به این منظور آماده می کنیم، مطالبی کاربردی پیرامون موضوعات دوره ها جمع آوری و در دسترس کارکنان و کارگران قرار می گیرد.

وی درباره اثربخشی این دوره ها بیان کرد: با توجه به تنوع تحصیلاتی کارگران و کارکنان میادین و بازارهای شهرداری تهران که از مقطع ابتدایی تا تحصیلات عالی دانشگاهی را شامل می شود، بر همین اساس طبق اظهارات مدیران میادین و روسای بازارها این دوره ها این دوره ها بازخوردهای خوبی در میان کارکنان داشته است.

آموزش کنترل خشم در میادین میوه و تره بار

بیشتر بخوانید: ترازوهای میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران رصد می‌شود

کد خبر 877685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha