پرسپولیس همچنان چشم انتظار تعیین‌تکلیف سهمیه اورونوف است و اگر این بازیکن به لیست زیر 25 سال وارد شود، احتمالاً علاوه بر جذب مهاجم، یک وینگر نیز به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد.

کاریو

به گزارش همشهری آنلاین روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بازیکنی جایگزین قلی‌زاده می‌شود؟ خاطرنشان کرد: ‌«فقط می‌توانیم یک بازیکن دیگر جذب کنیم چون در لیست ما فقط جای یک بازیکن خالی است. گاریدو یکی، دو بازیکن ایرانی معرفی کرد، همچنین دو بازیکن خارجی هم مدنظر دارد که از بین آنها یک نفر را ظرف چند روز آینده جذب می‌کنیم.»

این در حالی است که پرسپولیس همچنان چشم انتظار تعیین‌تکلیف سهمیه اورونوف است و اگر این بازیکن به لیست زیر 25 سال وارد شود، احتمالاً علاوه بر جذب مهاجم، یک وینگر نیز به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد. سؤال اساسی در خصوص وضعیت فعلی آن است که گاریدو نام یک مهاجم نوک خارجی را به باشگاه داده چراکه روی جذب قلی‌زاده برای وینگر حساب باز کرده بود و با توجه به علاقه شخصی قلی‌زاده به تیم پرسپولیس، مدیران این تیم هم به انتقال این بازیکن امیدوار بودند اما مخالفت لخ‌پوزنان همه برنامه‌ها را خراب کرد. شب گذشته از آندره کاریو و ایوان کاوالیرو به عنوان گزینه‌های باشگاه پرسپولیس در پست مهاجم و وینگر نام برده شد و هنوز مشخص نیست کدام یک از این دو بازیکن آخرین خرید پرسپولیس خواهند بود.

آندره کاریو وینگر مدنظر پرسپولیس با اینکه با باشگاه القادسیه عربستان قرارداد دارد اما به دلیل بی‌انضباطی در تمرینات در آستانه جدایی از این تیم عربستانی قرار دارد. کاریو طی 4 سال حضور در الهلال بارها برابر تیم‌های ایرانی ایستاد و سبک بازی تکنیکی و توانایی بازی در پست‌های مختلف از جمله پشت مهاجم و وینگر، باعث شده به کار اسکواد فعلی پرسپولیس بیاید.

کاریو که سابقه بازی در واتفورد و اسپورتینگ لیسبون را هم در کارنامه دارد، فصل گذشته به القادسیه پیوست و امسال هم لیگ برتر عربستان را با این تیم آغاز کرده اما بعید به نظر می‌رسد به دلیل حواشی‌اش جایی در لیست این تیم داشته باشد. گزینه جذاب دیگر ایوان کاوالیرو پرتغالی است که همانند کامارا سابقه عضویت در فولام و ولورهمپتون انگلیس را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز در عضویت تیم لیل فرانسه بوده.

اگر رضا درویش موفق شود این گزینه جذاب پرتغالی را به ایران بیاورد، برای دومین‌بار طی دوران حضور در کرسی مدیریت پرسپولیس، بعد از لوکادیا موفق شده یک بازیکن دیگر را هم از 5 لیگ معتبر اروپایی به ایران بیاورد. حال باید منتظر ماند و دید آخرین خرید تابستانی پرسپولیس چه کسی خواهد بود.

کد خبر 877868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    معمولا همه جا حتی مدارس هم دانش آموزان بی انضباط را ثبت نام نمیکنند حالا اینقدر پرسپولیس درویش اوضاعش خراب شده که از بی بازیکنی میخواهد بازیکن بی انضباط کشورهای عربی را جذب کند؟؟!!
  • حسین دهقانزاده IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    اگر اصحاب رسانه و تیم‌های دیگر سنگ اندازی نکن میشه بازیکن گرفت .متاسفانه تو کشور ما تیم‌های دیگه ازسقف قرارداد عبور میکنن بعد انتظار دارن تیم‌های دیگه موافق بالارفتن سقف قرارداد باشن در صورتی که خود فدراسیون هرسال تعین سقف قرارداد میکنه و تیمهایی که رد شدن را جریمه نمی‌کند