منابع نزدیک به کادرفنی استقلال گزارش داده‌اند که هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام اولتیماتوم سه هفته‌ای داده است.

دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منابع نزدیک به کادرفنی تیم فوتبال استقلال گزارش داده‌اند که هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام، سرمربی تیم، اولتیماتوم سه هفته‌ای داده است. این اقدام به دنبال نتایج ضعیف اخیر تیم و نارضایتی طرفداران و مدیریت باشگاه صورت گرفته است.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، هلدینگ خلیج فارس که به‌عنوان حامی مالی اصلی تیم استقلال شناخته می‌شود، به جواد نکونام اعلام کرده است که در صورت عدم بهبود وضعیت تیم و کسب نتایج مطلوب در مدت سه هفته آینده، ممکن است تغییرات اساسی در کادر فنی صورت گیرد. این اولتیماتوم به‌ویژه پس از نتایج ضعیف اخیر و عملکرد ناپایدار تیم صادر شده و به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه به شدت نگران آینده تیم و حفظ موقعیت آن در جدول لیگ است.

البته برخی خبرنگاران نزدیک به فرشید سمیعی و جواد نکونام تلاش کردند در صفحه های شخصی خود و حتی در خبرگزاری ها، خبر اولتیماتوم هلدینگ به جواد نکونام را تکذیب کنند اما این خبر به شدت در فضای مجازی پیچیده است. هرچند عده ای معتقدند شاید اولتیماتومی در کار نباشد و هلدینگ بخواهد با این کار آرامش را به استقلال برگرداند و با کاهش خشم هواداران، آنها را اندکی ساکت کند.

کد خبر 878039
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha