همشهری آنلاین - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی تهران است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.
مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز با افتتاح دو بازار جدید در منطقه ۲ و ۲۰ و همچنین بهسازی چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳ در خدمت شهروندان هستیم.
وی افزود: روند افتتاحها ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماه تعداد بازارها را افزایش داده و خدمات را در محلات گسترش دهیم و همچنین در محلات فاقد بازار، بازار ایجاد کنیم.
بختیاری زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این دو بازار ۸۵۰ متر به سطح خدمات سازمان میادین افزایش می یابد، گفت: کاربری های مختلفی مثل فرنگیجات و ... در این بازار وجود دارد. در چهار بازاری که بهسازی شدند مثل بنفشه در منطقه ۲۱ یک سالن اضافه کردیم و کاربری جدید به آن اضافه شد. در بازار کیانشهر چهار غرفه با خدمات جدید ایجاد شد. در میدان تهرانسر، بهسازی اساسی از سال گذشته انجام شد که ۱۴۰۰ متر و همچنین میدان پیروزی ۲۵۰۰ متر بهسازی انجام شد و خدمات بیشتر و بهتری به آنها اضافه شد.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب اولویت اساسی ماست، ادامه داد: با افزایش کیفیت محصولات توسط نظارت و برنامه ریزی مستمر سعی داریم کیفیت موجود را حفظ و ارتقا دهیم. همچنین سعی میکنیم تا در زمینه افزایش کمی بازارها نیز در تمامی محلات فاقد بازار، بازار جدید ایجاد کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در زمینه دسترسی بهتر، فروش مجازی آغاز شده است، افزود: هر روز در سازمان میادین و فاوا در تلاش هستیم باگها را رفع و خدمات بهتری ارائه دهیم. برای دو بازاری که امروز افتتاح شد، حدود ۸ میلیارد تومان و ۴ بازار که توسعه و بهسازی داشتند، حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است. امیدوارم هر روز بتوانیم توفیقات بیشتری در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشیم و سطح خدمات را افزایش دهیم. از عزیزان در مناطق ۲ و ۲۰ بابت همراهی و همکاری برای افزایش خدمات به شهروندان مناطق تشکر میکنم. همچنین از تمامی عزیزانی که به ما در حفظ و نگهداشت بنای بازار ها و همچنین توسعه خدمات کمک میکنند، تشکر میکنم.
مهدی بختیاری زاده مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران همچنین در جمع خبرنگاران هم اظهار کرد: تا پایان سال ۴٠ بازار در تهران احداث میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار با بیان اینکه سطح توسعه خدمات را گسترش دادهایم، گفت: امروز ٢ بازار و ٢ میدان هم بهسازی شده است و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بوده است. سن بناها بالا بود و باید نوسازی صورت میگرفت.
وی در خصوص ساخت بازار به سبک ایرانی-اسلامی نیز اظهار کرد: در مناطق ١٧ و ۵ این کار در حال انجام است.
بختیاری زاده با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.
بختیاری زاده درخصوص توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین با تاکید بر اینکه باگهایی در این زمینه وجود داشت که در حال رفع هستیم، گفت: استقبال مردم خوب بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص بازار جدید گفت: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.
نظر شما