یکی از مراجع تقلید شیعیان خطاب به دولت چهاردهم گفت: وفاق و همدلی بسیار عالیست و ضروریست؛ منتهی باید این وفاق معیار داشته باشد و مطابق با اصول انقلاب اسلامی باشد، ان شاءالله همه نخبگان و دلسوزان به دولت محترم کمک کنند و دولت هم از این فرصت بهره برداری کند تا مشکلات حل شود.

آیت الله نوری همدانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلای استان همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه استان همدان اظهار کرد: این استان خاستگاه عالمان و دانشمندان و نخبگان و شهدای فراوانی است و دارای تمدن و فرهنگی کهن می باشد، بر این اساس باید امروز این ویژگی‌ها را حفظ نمود.

وی نقش حوزه‌های علمیه را بسیار مهم دانست و گفت: امروز حوزه باید رسالت اصلی خود؛ یعنی علم و عمل و اخلاق را از یاد نبرد و در خدمت به مردم کوتاهی نکند و سیاست اسلامی را دنبال نماید و زمان شناس باشد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه و همدلی خاطر نشان کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد امام راحل «رحمت الله علیه» نکته‌ای فرمودند بسیار مهم، ایشان فرمودند: رمز پیروزی وحدت کلمه است، این موضوع هم در داخل و هم در سیاست خارجه اثرگذار است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به شرایط امروز کشور و با توجه به آغاز بکار دولت جدید تصریح کرد: شکی نیست که همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند و مکرر عرض کردم نباید دولت تضعیف شود و امروز سیاست رهبری معظم هم همین است که مسئولان باید قدردان این حمایت ایشان باشند.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در صدر مشکلات دانست و افزود: بنده به دولت قبل که انصافاً آقای رئیسی شبانه روز تلاش می‌کرد عرض کردم و امروز هم در این مجمع محترم عرض می‌کنم. ان شاءالله صدای ما به گوش مسئولان می‌رسد که مشکل تورم را ان شاءالله حل نمایند و با استفاده از افراد متخصص و متدین و انقلابی مسائل و مشکلات حل شود.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه تاکید کرد: وفاق و همدلی بسیار عالیست و ضروریست؛ منتهی باید این وفاق معیار داشته باشد و مطابق با اصول انقلاب اسلامی باشد، ان شاءالله همه نخبگان و دلسوزان به دولت محترم کمک کنند و دولت هم از این فرصت بهره برداری کند تا مشکلات حل شود.

کد خبر 878205
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 1
    ایکاش مراجع عظام درباره گرانی هم تذکراتی به مسئولین میدادند