مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس پایتخت عوامل واحد گشت را به‌دلیل رفتار غیرحرفه‌ای با یک معتاد متجاهر توبیخ و از شهروند وظیفه‌شناس ارسال‌کننده ویدئو تشکر کرد.

فراجا پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: به جهتِ پاکسازی نقاط آلودهِ مصرفِ مواد مخدر در معابرِ عمومی شهر و نارضایتیِ شهروندان؛ واحد گشت انتظامی در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۳ قصد انتقال یکی از معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد را داشت که در حین انتقال فردِ متجاهر با هدف عدمِ انتقال به کمپ خود را به داخلِ جویِ آب می‌اندازد. در ادامه عواملِ واحدِ گشت در اقدامی غیرِ حرفه‌ای و نامتعارف به جهت آلوده نشدن درونِ خودرو، قصد انتقال وی به صندوق عقب را داشتند.

پلیس پایتخت عوامل وظیفه و کادر حاضر در صحنه را توبیخ کرده است. همچنین از شهروند وظیفه شناسی که ویدئو را برای پلیس ارسال کرد تشکر و قدردانی می‌شود.

کد خبر 878360
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DK ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    معتاد بیچاره که خدا زده زدن نداره.
  • کاظم IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    باسلام به نظرمن یک معتادمتجاهررامیشوددرمان کرد.ولی نه به این شکل بازدن مشت به سروکله اش کسی که حتی نفس هم به زورمیکشدشما برای بردن این افرادازخودرو ون یا وانت یاوسیله ای دیگرپس بحال خودش بمیردبهتراست تابه این صورت موفق باشید