مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
۱ نفر

اغلب افراد دوست دارند که ظاهرشان جذاب و کلامشان نافذ باشد. اما باید توجه داشت که ارتباط اجتماعی موفق، نیازمند فراگیری اصول و قواعدی است. از این رو آموزش آداب معاشرت اجتماعی و پرستیژ برای تمام افرادی که می‌خواهند شخصیتی کاریزماتیک و دوست داشتنی داشته باشند لازم است.

DAROLFUNUN

گویندگان و مجریان به همان اندازه که به توانایی های تخصصی درحوزه فن بیان و مجریگری نیاز دارند باید با اصول حرفه‌ای آداب معاشرت اجتماعی و پرستیژ شخصیتی نیز آشنا باشند. بسیاری از مجریان تلویزیونی به دلیل رعایت همین اصول توانسته‌اند سال های متمادی در قلب مخاطبان خود جایگاه ویژه ای داشته باشند و برعکس بسیاری دیگر نیز به دلیل عدم رعایت این اصول جایی در قلب مخاطبان ندارند و گاهی نیز عمر حضورشان آنقدر کوتاه بود ه است که از خاطر بینندگان حذف شده اند.

آداب معاشرت اجتماعی و پرستیژ شخصیتی در هر زمینه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. این موارد نه تنها به گویندگان و مجریان، بلکه به تمامی افرادی که در محیط‌های اجتماعی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، کمک می‌کند تا بهتر و مؤثرتر با دیگران ارتباط برقرار کنند. در ادامه، به چند نکته مهم در مورد آداب معاشرت و پرستیژ می‌پردازیم که باید به آنها توجه کنید.

پرستیژ شخصیتی:

پرستیژ شخصیتی به معنای ایجاد تأثیر و اعتبار در نظر دیگران است. این شامل نحوه بیان، رفتار، پوشش و حتی ظاهر شما می‌شود برای داشتن پرستیژ شخصیتی، باید به نکاتی مانند اعتماد به نفس، توانایی برقراری ارتباط مؤثر، آراستگی و نوع پوششش و دقت در جزئیات توجه کنید.

آداب معاشرت اجتماعی:

آداب معاشرت اجتماعی شامل مواردی مانند رفتار در میان دیگران، استفاده از کلمات مناسب، احترام به حریم شخصی دیگران، و توجه به قوانین اجتماعی است این آداب به شما کمک می‌کنند تا در محیط‌های مختلف، از جمله محیط‌های کاری، بهتر عمل کنید.

برند شخصی یا Personal Branding:

Personal Branding به معنای ساختن یک تصویر قوی در مورد خودتان است. این شامل نحوه نمایش خود در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت شخصی، و حتی در بین دوستان، آشنایان و به نوعی تمامی محیط‌های اجتماعی به صورت مجازی یا حضوری می‌شود.Personal Branding به معنای ساختن یک تصویر قوی در مورد خودتان است. این شامل نحوه نمایش خود در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت شخصی، و حتی در بین دوستان، آشنایان و به نوعی تمامی محیط‌های اجتماعی به صورت مجازی یا حضوری می‌شود. در واقع این شما هستید که می‌توانید شخصیت خود را به عنوان یک شخصیت آگاه و متخصص در حوزه‌ای خاص و یا فردی کم تجربه و ناآگاه نمایش دهید.

Picture1.jpg

آموزش آداب معاشرت

گاهی اوقات نوع پوشش، انتخاب رنگ لباس، نوع رفتارها، کنش‌ها و واکنش‌های ما که به دلیل ناآگاهی نسبت به آداب معاشرت اجتماعی و پروتکل‌های رفتار سازمانی است می‌تواند باعث از بین رفتن موقعیت‌های مهم کاری، تجاری و حتی سوء تفاهم‌هایی شود. کاهش اعتبار و احترام، کاهش فرصت‌های شغلی،تاثیر منفی بر روابط اجتماعی و کاهش اعتماد به نفس می‌تواند از موارد عدم آشنایی با آداب معاشرت و پرستیژ شخصیتی باشد.بسیاری از میم‌های یوتیوبی که به عنوان خنده و سرگرمی و یا استهزاء مورد استفاده قرار می‌گیرند و بعضا موجب تخریب موقعیت اجتماعی و شخصیتی افراد شده‌اند، درحقیقت بخشی از سخنرانی، یا کنش و واکنش یک مسئول در یک موقعیت حرفه‌ای است.

02222.jpg

حالا باید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید در جمع‌ بدرخشید و تأثیرگذار باشید؟

دوره آداب معاشرت اجتماعی و پرستیژ شخصیتی دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید! در این دوره، شما مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط مؤثر، رفتار حرفه‌ای و ایجاد تأثیر مثبت در هر موقعیتی را خواهید آموخت.

03333.jpg

اگر می‌خواهید روش رفتار و یا واکنش صحیح نسبت به موضوعات مختلف را بهتر بدانید گذراندن دوره آموزشی آداب معاشرت اجتماعی و پرستیژ آموزشگاه گویندگی دارالفنون که حاصل مطالعه ده‌ها عنوان کتاب و سال‌ها تجربه استاد علیرضا علیا مدرس، مجری، بازیگر و گوینده صاحب نام کشورمان است را به شما توصیه می‌کنیم.

از مزایای شرکت در این دوره می توان به افزایش اعتماد به نفس،ارتقاء مهارت‌های ارتباطی، بهبود پرستیژ شخصیتی، ایجاد فرصت‌های شغلی بهتر،تأثیر مثبت در روابط شخصی، بهبود مهارت‌های رهبری، افزایش جذابیت شخصی، تأثیر مثبت در روابط خانوادگی، افزایش فرصت‌های اجتماعی و ارتباطات فردی اشاره کرد.

استاد علیرضا علیا با بیش از سه دهه تجربه موفق در حوزه‌های گویندگی، بازیگری و اجرای تلویزیونی یکی از مجریان برتر صدا وسیماست که اغلب او را با اجرای متفاوتش در برنامه تقویم تاریخ شبکه یک صدا وسیما می‌شناسند . وی برنامه‌های مختلف هنری تلویزیون و گویندگی در رادیو و بسیاری از برنامه‌های مستند تلویزیونی را عهده دار بوده است. و هم اکنون با کوله باری از تجارب شخصی و با گرته برداری از ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات آداب معاشرت، پرستیژ، اتیکت شخصیتی ، اخلاق اجتماعی و ارتباطات بر اساس فرهنگ ایرانی و الگوهای منطبق جهانی کوشیده است اطلاعاتی جذاب و کاربردی را در قالب 52 ویدئوی آموزشی در اختیار علاقمندان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت رسمی مرکز آموزش‌های هنری وسینمایی دارالفنون به نشانی DAROLFUNUN.COM مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66572000و 66573000 تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 878522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha