جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

«بازار لوازم یدکی خودرو» از گستره وسیعی برخوردار است. این بازار، قطعات مورد نیاز ۲۴ میلیون دستگاه خودروی در حرکت را تامین می‌کند.

چراغ برق

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهم‌ترین و مشهورترین «بازار بزرگ لوازم یدکی خودروی تهران»، در منطقه ۱۲، محله بهارستان، خیابان ملت یا همان خیابان چراغ برق قرار دارد. هرچند خیابان ملت به ‌عنوان مرکز بازار لوازم یدکی خودرو شناخته می‌شود، اما خیابان‌های اکباتان، سعدی جنوبی، امیرکبیر و کوچه وپس‌کوچه‌های آنها نیز راسته اصلی فروش لوازم یدکی خودرو در تهران هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بازار، ایستگاه ملت است.

پاساژ کاشانی

پاساژ کاشانی با سابقه ۶۰ ساله از مراکز خرید قدیمی و مشهور فروش لوازم خودرو در بازار چراغ‌برق است. برای تهیه انواع لوازم یدکی خودروهای سبک می‌توانید به فروشگاه‌های پاساژ کاشانی مراجعه کنید.

پاساژ سپهر

پاساژ سپهر واقع در خیابان امیرکبیر یکی از مراکز خرید مدرن بازار چراغ‌برق است. بسیاری از نمایندگی‌های فروش و عرضه لوازم یدکی انواع خودروهای ایرانی و خارجی در این پاساژ فعالیت می‌کنند.

پاساژ معصومی

پاساژ معصومی از پاساژهای خیابان اکباتان است. تقریبا هر نیازی به لوازم یدکی ماشین داشته باشید در فروشگاه‌های پاساژ معصومی پیدا می‌کنید.

پاساژ ولیعصر

بیشتر فروشگاه‌های این پاساژ در زمینه فروش قطعات خودروهای چینی و کره‌ای فعالیت دارند.

پاساژ ملت

قطعات پژو، پراید، پیکان، سمند و ... را می‌توانید از فروشگاه‌های پاساژ ملت تهیه کنید.

پاساژ قبائیان

در این پاساژ لوازم یدکی خودروهای سواری نظیر مزدا به فروش می‌رسند. اما اغلب فروشگاه‌های پاساژ قبائیان، فروشنده لوازم تزیینی خودرو هستند.

پاساژ آرمان‌خودرو

این پاساژ بورس قطعات جانبی انواع رنو و خودروهای چینی است.

پاساژ الماس ملت

در پاساژ الماس ملت می‌توانید قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی و ایرانی را تهیه کنید. قطعات هیوندا، لیفان، جک، رنو و ... همچنین محصولات ایران‌خودرو و سایپا را می‌توانید از فروشگاه‌های پاساژ الماس ملت تهیه کنید.

پاساژ کوشانپور

این پاساژ، بورس فروش انواع لاستیک خودروهای سبک، سنگین و نیمه‌سنگین و همچنین لوازم برقی خودرو در بازار چراغ‌برق است.

پاساژ گل نرگس

این پاساژ بورس لوازم یدکی اتومبیل‌های سبک و سنگین و اتومبیل‌های لوکس بنز و بی‌ام‌و است.

پاساژ رویال‌سنتر

این پاساژ بورس لوازم یدکی خودروهای لوکس و لوازم تزیینی این نوع خودروهاست.

پاساژ ایران‌صنعت

پاساژ ایران‌صنعت یکی دیگر از مراکز خرید مدرن خیابان امیرکبیر است. فروشگاه‌های این پاساژ بیشتر در زمینه فروش لوازم یدکی موتور خودرو فعالیت دارند. این پاساژ روبه‌روی خیابان ملت قرار دارد.

پاساژ رسالت

پاساژ رسالت مرکز پخش لوازم یدکی انواع خودروی سواری است. این پاساژ در کوچه نفیسی قرار دارد. طیف وسیعی از لوازم یدکی خودرو، از برندهای ژاپنی و چینی تا خودروهای ایرانی ایران‌خودرو و سایپا در این پاساژ فروخته می‌شود. همچنین پاساژ رسالت یکی از مراکز وسیع فروش پیچ و مهره در بازار چراغ‌برق است.

راسته فروش لوازم جانبی خودرو

خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان و ملت و خیابان امیرکبیر بعد از باتری فروش‌ها مرکز فروش لوازم جانبی خودرو در تهران است. در این محدوده می‌توانید روکش صندلی، کفی، شیشه دودی، سیستم صوتی، وسایل تزییناتی خودرو، دزدگیر، قفل، خوشبوکننده، چراغ اسپرت و ... را تهیه کنید.

راسته فروش رینگ و لاستیک خودرو

کوچه زغالی‌ها راسته فروش رینگ و لاستیک خودرو در بازار لوازم یدکی است.

راسته فروش باتری ماشین

ابتدای خیابان امیرکبیر بعد از تقاطع سرچشمه، راسته فروش باتری ماشین در بازار لوازم یدکی خودروست.

بازار اکباتان (پاساژ میوه‌چی)

بازار اکباتان واقع در کوچه هشت‌متری ملت از مراکز مشهور فروش لوازم یدکی خودروهای ایرانی در بازار چراغ‌برق است.

پاساژ شهسواری

پاساژ شهسواری جنب مسجد اکباتان قرار دارد و بورس لوازم یدکی خودروهای ایرانی و کره‌ای است.

پاساژ مالکی

پاساژ مالکی از مراکز فروش عمده لوازم یدکی خودرو در کوچه آهنین است. این پاساژ مرکز فروش لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی است.

پاساژ آبی

در پاساژ آبی خیابان اکباتان می‌توانید لوازم یدکی خودروهای ژاپنی را تهیه کنید. این پاساژ یکی از مراکز شناخته شده و قدیمی خرید انواع قطعات کمیاب ماشین‌های ژاپنی است.

پاساژ احسان

پاساژ احسان از مراکز فروش لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی در خیابان اکباتان است. این پاساژ در کوچه اکباتان قرار دارد.

پاساژ ایران‌ماشین

در پاساژ ایران‌ماشین لوازم یدکی نو و دست دوم خودروهای سواری داخلی و خارجی به فروش می‌رسند؛ لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند رنو و هیوندا و خودروهای داخلی مانند پژو را می‌توانید از فروشگاه‌های این پاساژ بخرید. پاساژ ایران‌ماشین در میانه‌های خیابان ملت قرار دارد.

کد خبر 878600
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha