مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
۰ نفر

بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور از امروز پنجشنبه (۱۵ شهریور) تا یکشنبه (۱۸ شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی  شاهد بارش رگبار همراه با رعد و برق خواهیم بود.

بوستان ريحانه

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «در حالی که برای امروز پنجشنبه (۱۷شهریور) و جمعه (۱۸ شهریور) در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود، تا ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می شود.»
فریبا گودرزی افزود: «فعالیت سامانه بارشی نیز سبب صدور هشدار زرد هواشناسی شده‌است. این هشدار امروز پنجشنبه (۱۵ شهریور در دامنه و ارتفاعات در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و جمعه (۱۶ شهریور) در ارتفاعات و دامنه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان پیش‌بینی می‌شود. در اثر این هشدار، احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد.»
جمعه (۱۶ شهریور) و شنبه (۱۷ شهریور) نیز در برخی مناطق جنوب غرب شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد به نسبتا شدید تا شدید و خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
امروز پنجشنبه (۱۵ شهریور) دریای خزر و جمعه (۱۶ شهریور) دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.
بیشینه دمای تهران ۳۶ درجه سانتی‌گراد است و فردا پنجشنبه (۱۵ شهریور) با کاهش دما به ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

کد خبر 878952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha