یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در سری آیفون ۱۶، اضافه شدن یک دکمه اختصاصی Capture خواهد بود.

آیفون 16

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ۹to۵mac، یک نشت اطلاعاتی جدید می‌گوید که اپل در حال برنامه‌ریزی یک «طراحی یکپارچه» برای چگونگی سازگاری قاب‌های آیفون ۱۶ با اضافه شدن این دکمه جدید است.

جزئیات جدید در مورد دکمه Capture آیفون ۱۶

به عنوان یادآوری، دکمه جدید Capture به طور فیزیکی طراحی شده است، اما با سطحی خازنی. کاربران آیفون ۱۶ قادر خواهند بود روی سطح دکمه Capture به چپ و راست بکشند تا زوم کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند دکمه Capture را به آرامی فشار دهند تا تصویر را فوکوس کنند، سپس با فشار بیشتر روی دکمه، عکس بگیرند.

گفته می‌شود که این دکمه در سمت راست آیفون ۱۶ قرار دارد، جایی که آنتن mmWave ۵G در مدل‌های آیفون ۱۵ فروخته شده در ایالات متحده قرار دارد.

جدیدترین جزئیات از آیفون ۱۶ | دکمه اختصاصی جدید چیست؟

یکی از سوالاتی که در طول این چرخه شایعات آیفون ۱۶ وجود دارد این است که چگونه سازندگان قاب به وجود دکمه Capture واکنش نشان خواهند داد. اطلاعات جدیدی که این هفته توسط Duan Rui در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نگاهی احتمالی به چگونگی سازگاری قاب‌های آیفون ۱۶ اپل با دکمه جدید ارائه می‌دهد.

طبق گفته Duan Rui، قاب‌های اپل برای آیفون ۱۶ یک برش اختصاصی برای دکمه Capture نخواهند داشت. در عوض، اپل بر روی یک «طراحی یکپارچه» برای دکمه Capture در قاب‌های آیفون ۱۶ خود تمرکز کرده است. طبق این پست، این طراحی یکپارچه "بر استفاده عادی" از سطح خازنی دکمه Capture تأثیری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست. این در تضاد با اکثر سازندگان قاب‌های شخص ثالث است که قاب‌های آن‌ها به سادگی دارای یک برش اختصاصی برای دکمه Capture هستند. تمام قاب‌های شخص ثالث آیفون ۱۶ که تاکنون دیده‌ام، این برش را دارند، نه هیچ نوع یکپارچگی اختصاصی.

کد خبر 879052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha