همشهری آنلاین: سرنشینان بالگرد نظامی سانحه دیده که روز یکشنبه 25 مرداد سقوط کرد، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، ‌یک منبع آگاه با بیان اینکه هر سه سرنشین این بالگرد جان خود را از دست دادند، گفت: این بالگرد از نوع 214 و ساعت9.30 دقیقه صبح یکشنبه 25 مرداد در اطراف شهرک اندیشه دچار سانحه شد و سقوط کرد.[سقوط یک فروند بالگرد در کرج]

این منبع اگاه با بیان اینکه این بالگرد متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از آنجا که در نزدیکی محل سقوط این بالگرد مرکز تعمیرات بالگرد است به احتمال زیاد این بالگرد جزو بالگردهای تعمیری بوده است.

دراین حال فرماندار شهرستان شهریار هم از اعزام گروه‌های امداد به محل سقوط بالگرد در روستای زرنان (حد فاصل قلعه حسن خان و شهر قدس شهرستان شهریار) خبر داد.

محمدعلی عرفان منش درباره نوع و علت سقوط بالگرد اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: هم اکنون یک گروه از نیروهای نظامی نیز برای بررسی علت سانحه در محل سقوط بالگرد حضور یافته‌اند.

وی تصریح کرد: این بالگرد در زمین‌های کشاورزی سقوط کرده است.

در این حال با توجه به برخی شایعات مبنی بر تعلق داشتن این بالگرد به سپاه، روابط عمومی این نهاد شایعه تعلق داشتن این بالگرد به سپاه را تکذیب واعلام کرد این بالگرد متعلق به سپاه پاسداران نبوده است.

روابط عمومی نیروی زمینی ارتش نیز اعلام کرد از لحظه انتشار خبر سقوط بالگرد پیگیری این موضوع را در دستور کار خود دارد اما تا کنون موفق به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره و اینکه آیا متعلق به نیروی زمینی ارتش است یا ارگان دیگر بدست نیاورده‌اند.

کد خبر 87913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز