در پست اینستاگرامی و مشترکی که توسط صفحات رسمی دو باشگاه استقلال و اوساسونا منتشر شده است، آنها تولد جواد نکونام را تبریک گفتند

لوگوی استقلال

درست در روزهایی که شایعات مبنی بر پایان همکاری جواد نکونام و استقلال به گوش‌ می‌رسد و سرمربی آبی‌ها نیز مصاحبه‌ای طوفانی انجام داد، آبی پوشان با همکاری تیم سابق نکو، تولد او را تبریک گفتند.

در پست اینستاگرامی و مشترکی که توسط صفحات رسمی دو باشگاه استقلال و اوساسونا منتشر شده است، آنها تولد جواد نکونام را تبریک گفتند، آن هم درست در شبی که او مصاحبه طوفانی را علیه مدیریت باشگاه و هلدینگ انجام داد.

اقدام متفاوت باشگاه استقلال در خصوص نکونام بعد از مصاحبه طوفانی + عکس

در این پست نوشته شده است: امروز تولد جواد نکونام، سرمربی باشگاه بزرگ استقلال و کاپیتان اسبق باشگاه بزرگ اوساسونا است، او رکورددار بیشترین مسابقه به‌عنوان بازیکن خارجی (۱۹۷ بازی) در اوساسونا است. باشگاه استقلال و اوساسونا این روز خاص را به جواد نکونام تبریک‌ می‌گویند.

پس از شکست برابر استقلال خوزستان بود که شایعات متعددی درباره احتمال جدایی نکونام به گوش‌ می‌رسید و او امشب در مصاحبه‌اش اذعان کرد که از مذاکرات مدیریت باشگاه با گزینه‌های خارجی آگاه است.

کد خبر 879252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    5 11
    باشگاه بزرگ اوساسونا !!!!!!!!!!!!!!
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    2 4
    باشگاه بزرگ استقلال؟!!!!!!😄
  • رسول IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    چقدر هزینه کردن که با اون باشگاه بزرگ تولد چکش رو تبریک بگن بلکه یکم ازین وضعیت بیاد بیرون
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 1
    اوساسونا در حده همون هوادار و چادر ملو خودمونه دیگه بخاطر همین نکونام فقط به دفاع فکر می‌کنه چون تو تیمهای ته جدولی معمولا برای بقا باید دفاع کنی کجاش باشگاه بزرگیه