وب‌سایت فوت مرکاتو نوشته که بوپندزا هیچ توافقی با باشگاه الزمالک نداشته و نوشته که او در حال بررسی پیشنهادات است

بوپنداز

به گزارش همشهری آنلاین آرون بوپندزا مهاجم فصل گذشته تیم سینسیناتی آمریکا به عنوان گزینه جدی پرسپولیس برای نقل و انتقالات مطرح می‌شد اما امروز وب‌سایت کورا به نقل از یک مدیر باشگاه الزمالک اعلام کرد که این بازیکن با باشگاه مصری به توافق رسیده و یکشنبه برای توافقات نهایی و تست پزشکی راهی قاهره خواهد شد.

با این حال اکنون وب‌سایت فوت مرکاتو این خبر را تکذیب کرده و نوشته که او هیچ توافقی با باشگاه الزمالک نداشته و نوشته که او در حال بررسی پیشنهادات است.

این وب‌سایت تاکید کرده که بوپندزا سه پیشنهاد از پرسپولیس ایران، کنیا اسپور و گازیانتپ ترکیه دارد و الزمالک برای جذب او باید با این باشگاه‌ها رقابت کند.

فوت مرکاتو در ادامه گزارش خود نوشته که این مهاجم قصد دارد فعلا در اروپا بماند تا با بررسی پیشنهاداتش بهترین تصمیم را بگیرد و چه بسا به فوتبال اروپا برگردد.

این در حالی است که پرسپولیس ۴۸ ساعت برای خرید مهاجم خارجی و ثبت قرارداد او برای فهرست لیگ نخبگان فرصت دارد و به همین دلیل تعلل بوپندزا راه را برای این انتقال خواهد بست.

کد خبر 879253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سبحان IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    2 1
    همه سره کاریم بیخود با احساسات هواداران بازی نکنید اینقدر مسخره بازی واقعا نوبره
  • عقاب کوهستان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 1
    یک بازیکن درجه یک وخوب روی ۵ بازیکن درجه ۲ است.باید بطور محرمانه دست به جیب شوید الحمدالله داریم دل یک ایران با برد پرسپولیس خوشحال می شوند