قیمت خودرو امروز طبق بررسی‌ها تحت تاثیر تعطیلی و ثابت بودن نرخ دلار قرار گرفته و در بازار معامله‌ای صورت نگرفته است. اما انتظار می‌رود ایستایی بازار خودرو تا ساعاتی دیگر درهم‌ شکند و نوسان بر بازار حاکم شود.

بازار خودرو- تارا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز،قیمت خودرو امروز ‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی بازار در هفته گذشته و ثابت ماندن نرخ دلار در تمامی محصولات با ثبات گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی طبق داده‌های اعلامی به اغما رفته‌اند.

تارا اتوماتیکV۲ با مدل ۱۴۰۳ تعادل خود را حفظ کرده و به قیمت ۸۸۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که به قیمت ۶۹۹ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضیان می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپاست که با قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. خودروی مذکور در طول ۹ روز ۲۷ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌بالای داخلی محسوب می‌شود که امروز به قیمت ۷۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی وخارجی؛ تارا، پژو پارس، سهند، جک و لاماری چند شد؟ |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت بازار تمامی محصولات مونتاژی یکسان گزارش می‌شود.

اکستریم VX یکی از جدیدترین کراس‌اوور شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. که در طول ۴۱ روز ۱۳۰ میلیون تومان ارزان شده است.

جک J۴ یکی از اقتصادی‌ترین محصولات مونتاژی شرکت کرمان به شمار می‌رود که در اولین روز هفته با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری با روند کاهشی به زیر دو میلیارد رسیده است خودروی مذکور تقریباً در طول ۲۷ روز ۳۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و امروز نیز به قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی وخارجی؛ تارا، پژو پارس، سهند، جک و لاماری چند شد؟ |  جدول قیمت ها

کد خبر 879281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha