اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان به ریاست سردار «محمدرضا نقدی» در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سردار نقدی

به گزارش همشهری آنلاین، در اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که به ریاست سردار محمدرضا نقدی برگزار شد، اعضای ستاد از دستگاه‌ها و نهادها و وزارت‌خانه‌های مختلف به ارائه پیشنهادات و نظرات خود برای برگزاری مراسم پرداختند.

امسال باید بحث استکبارستیزی علنی‌تر و گسترده‌تر تجلی یابد

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: مقام معظم رهبری روز ۱۳ آبان را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نامیدند و این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز که با سه حادثه بسیار مهم گره خورده است، یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج و نقش‌آفرینی می‌کند. روز ۱۳ آبان که در مجلس شورای اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، روزی است که امت بیداردل و انقلابی ایران به ویژه دانش‌آموزان عزیز و مسئولیت‌شناس آن را به یک حماسه ماندگار تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال این روز به شرایط خاص مقاومت مردم فلسطین و غزه گره خورده است و طبیعی است بحث استکبارستیزی و مقابله با رژیم ددمنشانه کودک‌کش اسرائیل علنی‌تر و گسترده‌تر در صحنه‌ها و میادین حضور دانش‌آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

عرب انصاری گفت که سردار نقدی از پیشکسوتان صحنه مبارزه با استکبار جهانی هستند و برای دومین سال ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان را به ریاست ایشان آغاز می‌کنیم. طبیعی است حضور موثر ایشان به لحاظ همفکری و ارائه نظر و هماهنگی در برگزاری و اجرای برنامه‌های ستاد به ویژه برنامه حضور مردمی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مورد توجه است و با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی این روز باید با حضور گسترده‌تر اقشار باشد.

باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند

«سردار محمد رضا نقدی» نیز در این مراسم گفت: تمدن غرب در سال ۲۰۲۴ رسوا شد؛ شاید برخی ایراد بگیرند که چرا می‌گویید تمدن عین توحش است، اما در دنیای سیاسی یک غلط‌هایی رایج است و مجبور است استفاده کند. با حمایت‌هایی که از رژیم صهیونیستی کردند جنایت‌های بزرگی شکل گرفت. وزیر خارجه آمریکا در یکی از گفت‌وگوهایی که با یکی از شخصیت‌های منطقه داشت گفته است فردای طوفان الاقصی که وارد تل‌آویو شدم همه چیز فروریخته بود و ما بودیم که اسرائیل را سرپا نگه داشتیم. رژیم صهیونیستی پنج درصد هم توان مقابله نداشت و نشان داد که اسرائیل پادگان رژیم ایالت متحده آمریکا و برای زورگویی و جنایت در منطقه است و آمریکا اصل ماجراست و آمریکا راس کودک‌کشی است و باید پاسخگوی جنایات بی‌سابقه‌ای که تکرار شده باشد.

وی گفت: امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان مردم ما با انگیزه‌ترین هستند. باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند تا این روز را پرمحتوا و غنی کنیم. سال گذشته شکایت ۲۸ مرداد را در روز ۱۳ آبان داشتیم و در طی ۱۰ ماه ۴۲۰ هزار نفر از مردم کشور با شناسه ملی و تلفن مشخص شکایت خود را کتبی ثبت کردند و شاهد بودیم در این مدت حقوقدانان مومن و انقلابی ما کیفرخواست فوی آماده کردند و به هیات حاکمه و دولت آمریکا این شکایت اعلام شد و غیابی این دادگاه شروع شد و در ۲۸ مرداد سال جاری اولین جلسه دادگاه هم برگزار شد. ان‌شاءالله این دادگاه به نتیجه می‌رسد و سکوت نمی‌کنیم. این دادگاه‌ها بهترین جهاد تبیین است و با یک فضای سیاسی متفاوت است. اسناد معتبر و مستدل داریم مبنی بر خیانت یک دولت زورگو به یک ملت که آزادی‌ها و حقوق‌شان را از آنها سلب کرده و ثروت‌های ملی ما را بردند که در کیفرخواست همه اینها قید شده است.

پیام تجمع و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان باید اشکارسازی بیشتر ماهیت استکبار باشد

نقدی گفت: در روز ۱۳ آبان باید برنامه‌های کیفی را هر نهادی جداگانه داشته باشد. پیام جهانی این تجمع و حضور است که باید بیشتر از همیشه رویکردمان به پیام‌رسانی جهانی باشد که ماهیت استکبار برای مردم بیشتر از گذشته آشکار شود.

رییس ستاد بزرگداشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: نه تنها مردم دنیا بلکه مردم صهیونیست داخل سرزمین‌های اشغالی با استمرار این جنایات مخالفت می‌کنند. با این حال آمریکا تنها پشتیبان این جنایات است و نخست وزیر این رژیم را دعوت می‌کنند و تشویق می‌کنند در حالی که سابقه نداشته است در کنگره آمریکا یک رئیس‌جمهور آمریکا این گونه تشویق شده باشد که برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کف و جیغ و هورا می کشند و چهل بار روی پا می ایستند و کف می‌زنند و هورا می‌کشند.

سردار نقدی ادامه داد: امسال باید درباره توقف کشتار کودکان و دانش‌آموزان در غزه بیشتر فعالیت شود. پیشنهادات برای شعار و عنوان پویش بین‌المللی در فضای مجازی و رسانه علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را همه دستگاه‌ها ارائه کنند که تا پایان شهریور این کار انجام شود.

جامعه حقوقی پرونده جدیدی از سایر جنایات آمریکا علیه ایران باز کنند

جامعه حقوقی کشور خواست تا به جز پرونده ۲۸ مرداد، یک پرونده جدید از سایر جنایات آمریکا علیه ایران باز

دستگاه‌های اقتصادی اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند

نقدی گفت که انتظار داریم دستگاه‌های اقتصادی کشور اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند. وقتی آمریکا تمام تلاشش را انجام می‌دهد که مسیری به سمت ایران باز نباشد و اقتصاد ما را شکست بدهد، ما هم نباید اجازه دهیم که بهره‌ای از ایران به اقتصاد آمریکا برسد و اگر مسیرهایی باز است این راه‌ها باید بسته شود.

وی هم‌چنین اظهار کرد که باید محتوای آموزشی ما از اسناد لانه جاسوسی و دیگر اقدامات آمریکا علیه مردم و کشور استفاده کند و بیشتر جنایات آمریکا را به نوجوانان و جوانان بشناسانیم. علاوه بر این مراسم امسال فرصتی است تا ۳۵ شهید لانه جاسوسی را به جامعه بهتر معرفی کنیم.

کد خبر 879418
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • فریبرز IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    انگار این عزیزان در یک دنیای مجازی موازی زندگی میکنند
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    مذاکره برای معامله بردبرد یعنی اگر معامله ای ۱۰ تومن منفعت داشته باشد ۵۰ ۵۰ آیا بایستی ایرو برسی کرد آیا ۵۰ که برای ما اینقدر ارش دارد برای طرف مقابل هم ارزش دارد پس بایستی کاری کرد که این ارزشبرای طرف مقابل هم ارزش پیدا بکنه بهترین ارزش بالابردن تعاملات اقتصادیه بایستی مذاکره برای معامله پایا پای انجام بگیره