خواننده تیتراژ پایانی سریال «رستگاری» با بیان اینکه تیتراژ ابتدایی و پایانی فیلم‌ها و سریال‌ها از جایگاه بهتری برخوردار است، گفت: اکنون از خواننده‌های جوان و پرمخاطب در این عرصه بیشتر استفاده می‌شود، امیدوارم این مسیر ادامه یابد و موسیقی‌دانان جوان بیشتری وارد آثار سینمایی و سریال‌ها شوند.  

رستگاری

به گزارش همشهری آنلاین، کامران مولایی که با ترانه‌ای از مصطفی سامعی خوانندگی تیتراژ پایانی سریال رستگاری را بر عهده داشت، اظهارکرد: یکی از همکارانم در حوزه موسیقی اثرم را برای این پروژه ارسال کرده بود که مورد پسند مسعود ده‌نمکی کارگردان این سریال واقع شد و علاوه بر تیتراژ پایانی، دو اثر از کارهای جدیدم و همچنین یک اثر از کارهای گذشته‌ام را هم به عنوان موسیقی متن برای رستگاری خواندم.

از خواننده‌های جوان و مخاطب‌دار بیشتر استفاده شود

مولایی درباره جایگاه موسیقی متن و تیتراژ در کارهای تصویر اعم از سریال و فیلم سینمایی اظهار داشت: تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال‌ها اکنون از جایگاه بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و از خواننده‌های جوان و مخاطب دار بیشتر استفاده می‌شود؛ قبلا به این مساله اهمیت نمی‌دادند، امیدوارم این مسیر ادامه یابد و موسیقی‌دانان جوان بیشتری وارد عرصه آثاری سینمایی و سریال‌ها شوند.

وی درباره تیتراژ پایانی سریال رستگاری که نخستین کار تیتراژ و تنها کار او در این حوزه است، گفت: قبل و بعد از خواندن تیتراژ سریال رستگاری پیشنهاداتی داشتم، اما مهم بود که چه کاری باشد و کارگردانش چه کسی است. کارگردان و انتخاب و چینش بازیگرانش و این که چقدر این انتخاب قوی است برایم در پذیرفتن تیتراژ مهم است.

مولایی که از سال ۸۵ فعالیت خوانندگی خود را شروع کرده و در سبک پاپ می‌خواند، افزود: اولین آلبوم را در سال ۱۳۹۷ به نام «اثر انگشت» روانه بازار کردم که این آلبوم تنها آلبوم از آثار من است که به طور رسمی و با مجوز ارشاد در ۱۶ تراک منتشر شده است.

مولایی همچنین نخستین و تنها کنسرت خود را در ۲۴ خرداد سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه دائمی تهران اجرا کرده است.

دنبال مخاطب و مخاطب‌پسند بودن کارم هستم

مولایی درباره جایگاه کنونی خود پس از خوانندگی تیتراژ پایانی سریال رستگاری گفت: هیچ تفاوتی با گذشته نکرده و مردم باید بگویند چه جایگاهی دارم. کار بعدی‌ام مهم نیست چه باشد، من بیشتر دنبال مخاطب و مخاطب‌پسند بودن کار هستم. این که چه بازیگرانی در یک اثر هستند. کارگردان مهمتر است و بازیگر خوب، فیلم‌نامه خوب را می‌پسندد.

این خواننده پاپ معتقد است که تیتراژ نخست سریال رستگاری که توسط عمید ابطحی آهنگساز شناخته شده، اجرا شد، به تیتراژ پایانی کمک زیادی کرد.

خواننده تیتراژ پایانی سریال «رستگاری» گفت: کارهایی که محتوا داشته باشد برای من ارزشمند است و چنین کارهایی را می‌پذیرم و کار آقای ده‌نمکی هم تم عاشقانه داشت و هم درباره خدا بود.

کد خبر 879624
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha