آیین افتتاح فاز سوم تقاطع غیرهمسطح نواب-تندگویان در قالب صد و چهل و یکمین رویداد امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.  

تندگویان

همشهری آنلاین: هادی حق‌بین ، معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اهمیت راه‌اندازی فاز سوم تقاطع غیر هم‌سطح نواب تندگویان گفت: امیدوارم بعد از افتتاح امروز، ساخت پل چپ‌گرد این پروژه هم با جدیت دوچندان در دستورکار قرار بگیرد. او تاکید کرد: اگر سرعت احداث پل در طرفین مقداری پایین بوده، به دلیل وجود معارضین تاسیساتی و ترافیکی در بخش شمالی بوده است. با توضیحاتی که در آیین افتتاح ارائه شد فکر می‌کنم در ماه دوم پاییز می‌توانیم این پروژه را تکمیل کنیم. حق‌بین گفت: این پروژه جزو پروژه‌های بسیار مهم، اثرگذار و مورد تاکید شورای اسلامی شهر تهران است.

صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در حاشیه این مراسم گفت: امروز شاهد بازگشایی سومین مرحله پروژه نواب-تندگویان هستیم که عملا اصلی ترین بازگشایی ترافیکی این پروژه است. او با بیان اینکه این بازگشایی دسترسی از جنوب تندگویان به شمال تهران را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: بازگشایی مرحله سوم این پروژه باعث سبک سازی ترافیک خواهد شد و شهروندان می‌توانند از بهشت زهرا تا شمال تهران را بدون گردش اضافه طی کنند. صداقتی ادامه داد: یک فاز دیگر از پروژه نواب-تندگویان باقی مانده که در انتهای پاییز همین سال فاز چهارم تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد. با این افتتاح مبادی ورودی شهر تهران ساماندهی می‌ شود و افتتاح آن کمک بزرگی به تردد شهروندان خواهد بود. مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران با تاکید بر اینکه خواست پلیس و مدیریت شهری این بود که پروژه امسال تحویل شهروندان شود، اظهار کرد: دی ماه سال ۱۴۰۲ اولین فاز، اردیبهشت ۱۴۰۳ دومین و امروز سومین فاز پروژه در حال بازگشایی است که در روان سازی ترافیک موثر خواهد بود. او با بیان اینکه افتتاح ۴ فاز پروژه نواب-تندگویان باعث کاهش مسافت ۵ کیلومتری پیمایش خواهد شد، گفت: به جهت اینکه محل این پروژه مدخل ورودی پایتخت است در آخر هفته در اینجا شاهد اختلال ترافیکی بودیم اما با بازگشایی این سه مسیر و مسیر چهارم مشکل ترافیکی اینجا حل خواهد شد.

کد خبر 879990
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha