مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بر ضرورت تسریع ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

شادی ملکی

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی درخصوص شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزی اظهار کرد: ما برای رفع دغدغه های والدین دانش آموزان، ساماندهی هرچه بهتر سرویس مدارس و ارتقای کیفیت حمل و نقل دانش‌آموزی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی به مصوبه هیات وزیران و آیین‌نامه اجرایی حمل‌ و نقل دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران به‌ عنوان مرجع صدور مجوز در حوزه شرکت‌های متقاضی خدمات رانندگان و ناوگان دانش‌آموزی اقدامات لازم را صورت داده و تمامی متقاضیانی که نسبت به ارائه مدارک و اسناد ابلاغی در آیین نامه های یاد شده اقدام کرده اند پس از بررسی های لازم تایید و امکان ارائه خدمات به والدین را دارند.

مالکی با اشاره به نزدیکی ماه مهر از مدیران عامل شرکت های متقاضی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل دانش آموزی خواست تا به فرایند ثبت نام رانندگانی که متقاضی ارائه سرویس مدرسه هستند در سامانه وزارت کشور سرعت ببخشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همدلی بین بخشی، اقدامات موثری برای تخصیص ناوگان حمل و نقل دانش آموزی و خدمات رسانی موثر سرویس مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به والدین و دانش آموزان تهرانی صورت گیرد.

کد خبر 880003
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha