سعید مهری دو تخصص ویژه دارد؛ یکی در بازی مافیا و دیگری در اجرای کانترپرس که سبک مورد علاقه ساپینتو و گاریدو است.

سعید مهری

همشهری آنلاین- بالاخره معلوم شد خبرهای اخیر درباره سعید مهری صحت داشته و او که طی روزهای گذشته مشغول مذاکره با باشگاه پرسپولیس بود روز گذشته با سرخپوشان به توافق رسید و قرارداد امضا کرد. مهری فصل گذشته را در لیگ قبرس و زیر نظر ریکاردو ساپینتو سپری کرد که علاقه خاصی به سبک بازی این هافبک دارد. او در ادامه آن فصل حتی به تیم ملی هم دعوت شد تا بعد از یکی دو فصل پرحاشیه در استقلال، روزهای خوبی را سپری کند.

خیلی از اهالی فوتبال و هواداران دو تیم سرخابی از این اتفاق و مذاکرات پرسپولیس با سعید مهری متعجب شده بودند. به هر حال مهری بازیکنی بود که هواداران استقلال دل خوشی از او نداشتند و بعد از حرص‌وجوش‌های زیادی که از دست او خورده بودند، مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس حسابی متعجب‌شان کرده بود. سعید مهری و آرش رضاوند را می‌توان بازیکنان نامحبوب استقلال در این سال‌ها دانست که هواداران هرگز به آنها اعتماد نکردند اما مهری هافبک مورد علاقه ساپینتو بود و رضاوند هم چه در فولاد و چه در استقلال بازیکن محبوب نکونام بوده است.

مهری در لیگ بیست‌ودوم ۲۷بازی برای تیم ساپینتو انجام داد؛ ۱۹بازی به عنوان یار اصلی و ۸بازی به عنوان بازیکن جانشین. او ۱۶۴۴دقیقه در میدان بود اما فقط یک گل و ۲پاس گل در کارنامه‌اش ثبت شد و مشخص بود ساپینتو او را برای دلایل دیگری دوست دارد. او در فصل قبلی، یعنی سال قهرمانی فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم (۰۱-۱۴۰۰) فقط ۲بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و چندین بار هم به عنوان یار جانشین در دقایق آخر فرصت بازی پیدا کرد. به این ترتیب، بازیکنی که در این سال‌ها فقط یک سرمربی پرتغالی به او اعتماد کرده این بار قرار است زیر نظر یک سرمربی اسپانیایی بازی کند. فراموش نکنیم که سبک بازی گاریدو هم مبتنی بر کانترپرس (بازپس‌گیری سریع توپ) است و شباهت زیادی به سبک ریکاردو ساپینتو دارد.

کد خبر 880131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha