مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

قاتل فراری پاکستانی که به اتهام قتل یک ملوان نیروی دریایی و دخترش یک سال تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

قاتل ملوان پاکسوانی

همشهری آنلاین _حوادث: به نقل از رسانه‌های پاکستان، سال گذشته، جسد یک مرد و دختر منطقه صنعتی چمرا چورنگی کورنگی کراچی پاکستان در جاده اصلی سکتور پیدا شد. تحقیقات نشان داد که این دو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده‌اند. اجساد برای بررسی و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

در کالبدشکافی مشخص شد که اجساد متعلق به یک پدر و دختر است. پدر به نام طاهر زمان از ملوانان نیروی دریایی پاکستان بود.

در بررسی‌ها مشخص شد، در روز حادثه، طاهر دخترش را با موتور سیکلت برای گردش به یک منطقه تفریحی در بیرون شهر برده بود که در راه بازگشت به قتل رسیدند. تحقیقات از این حکایت داشت که پول و طلای این دختر و پدر سرقت شده بود. بدین ترتیب تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد.

در یک سال گذشته تلاش برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش، مخفیگاه قاتل بر اساس اطلاعاتی که از سوی افراد ناشناس به پلیس داده شده بود، شناسایی شد و پلیس توانست قاتل فراری به نام علی گوهر را دستگیر کند.

عامل جنایت در بازجویی به قتل اعتراف کرد و گفت که از اعضای یک گروه تبهکاری و دزدی است. او ادامه داد که با اعضای باند در مناطق خلوت به کمین افراد می‌نشستیم تا اموال آنها را به سرقت ببریم. در روز حادثه جلوی این پدر و دختر را گرفتیم. آنها را به قتل رساندیم اموال قیمتی و موتورشان را دزدیدیم و از آنجا فرار کردیم. بعد از اینکه متوجه شدم پلیس اجساد را پیدا کرده برای اینکه به دام نیفتم به صورت مخفیانه زندگی کردم اما سرانجام پلیس مرا شناسایی و دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس کورنگی، تحقیقات در مورد این جنایت ادامه دارد و متهم به زودی محاکمه می‌شود.

کد خبر 880143
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha