عارف معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نکته‌ای که خدمت خانم دکتر ابتکار هم در دوره دولت اصلاحات هم می‌گفتم این بود که اگر در دولت جنگنده نباشید وضعیت محیط زیست همین‌طور خواهد ماند و این به دلیل نگاه‌های بخشی که در کشور داریم.

به گزارش همشهری آنلاین، عارف گفت: هر مدیری نه‌تنها فقط بخش خودش را می‌بیند بلکه چند صباحی که مسئولیت بخش را بر عهده دارد را نگاه می‌کند و چون می‌خواهد گزارش خوب بدهد عموما به رنگ و روغن کار و کارهای سطحی می‌پردازیم.

تغییر و تحولاتی عجیب و غریبی که با تغییر یک مسئول یا یک وزیر در دستگاه‌های اجرایی داریم ناشی از این نگاه کوتاه‌مدت است. مدیر فکر می کند وقت زیادی ندارد بالاجبار نزدیکان خودش را که با او آشنا هستند باید در سازمان قرار بدهد.

در دولت چهاردهم یکی از راهبردهایی که اعلام کردیم این است که کلا مسئولین حق نفی گذشته و نفی مسئولین گذشته را ندارند. ما کار را نقد می‌کنیم و این طبیعی است اما بنا نیست با شخصیت و مسائلی که پیرامون ویژگی‌های شخصی آنها است کاری داشته باشیم.

کد خبر 880251
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    فعلا که همتی شبانه روز به جای کار کردن فقط در با ره دولت قبل بدگویی می کند. مردم دیگه خسته شدند. کار کنید حرف زدن بس است.