سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

 زوج موفق کمدی برای سومین بار در نمایش «پپرونی با دیکتاتور» روی صحنه رفته‌اند.

نمایش پپرونی با صحنه

همشهری آنلاین: علی احمدی برای سومین‌بار نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» را روی صحنه برده است. نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در دوره گذشته خود میزبان بیش از ۲۰هزار تماشاگر و یکی از آثار پر مخاطب و پرفروش تئاتر در دهه ۹۰ بوده است. پژمان جمشیدی و محسن کیایی مانند ۲دوره قبل ایفاگر نقش‌های اصلی نمایش هستند.

تکرار موفقیت تئاتر در سینما
پس از موفقیت نخستین اجرای «پپرونی با دیکتاتور»، زوج موفق تئاتر در سینما با یکدیگر همبازی شدند و پژمان جمشیدی و محسن کیایی سال ۱۳۹۶ در فیلم کمدی «لونه زنبور» جلوی دوربین رفتند. در آن فیلم، بازی این زوج به مهم‌ترین دلیل موفقیت‌اش بدل شد. محسن کیایی علاوه بر بازیگری، فیلمنامه‌نویس این فیلم هم بود و کارگردانی‌اش را برزو نیک‌نژاد برعهده داشت. فیلمی که از اواخر اسفند ۱۳۹۶ روی‌پرده آمد و با توجه به مضمون کمدی و حضور زوج جمشیدی، کیایی توانست به موفقیت نسبی در گیشه برسد.

جمشیدی در نقش اصلی، کیایی مکمل
در «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، سومین همکاری مشترک پژمان جمشیدی و محسن کیایی کنار هم رقم خورد؛ این‌بار پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر، زوج کمدی اصلی بودند و محسن کیایی به‌عنوان یک بازیگر مکمل در کنار آنها قرار می‌گرفت. «دینامیت» ۱۰‌ماه روی ‌پرده بود و توانست با ۵۸ میلیارد تومان فروش، رکورد فروش سینمای ایران را بشکند. «دینامیت» درحالی این میزان فروش کرد که مخاطبان مدت‌ها به‌خاطر شروع کرونا در قرنطینه بودند و این فیلم بالاخره توانست پای آنها را به سینماها باز کند.

زوج پولساز
زوج جمشیدی و کیایی در فیلم «هتل» نیز همبازی شدند. فیلمی که اکران شد و پس از «فسیل» دومین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۲ شد.
در فیلم «هتل» اما با اینکه بازی پژمان و محسن کنار هم موقعیت‌های جذاب فراوانی رقم می‌زند اما این زوج، دلیل اصلی موفقیت فیلم نیستند. جمشیدی و کیایی در فیلم «هتل» در نقش رئیس و مرئوس درست در جایی که نمی‌توانند فکرش را بکنند، رودروی هم قرار می‌گیرند و هردو مجبورند برای حفظ آبروی خود، اشتباهات دیگری را گردن بگیرند. آنها مدام در موقعیت‌های عجیبی قرار می‌گیرند و مجبور به ایجاد تغییراتی در حرکاتشان می‌شوند. هم پژمان و هم محسن در «هتل» متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند و به‌خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

تا ۳ نشه بازی نشه
زوج جمشیدی و کیایی حالا برای سومین بار در نمایش «پپرونی با دیکتاتور» روی صحنه می‌روند. نمایشی که نخستین‌بار در شهریور ۱۳۹۴ روی صحنه رفت و با وجود انتقاد برخی از رسانه‌ها، پرتماشاگر شد. همین اقبال عمومی موجب شد این نمایش در اردیبهشت ۱۳۹۷، مجددا روی صحنه برود. حالا برای سومین بار زوج موفق جمشیدی، کیایی در این نمایش حاضر شده‌اند. نمایشی که این بار هم با استقبال مخاطبان مواجه شده است. پپرونی برای دیکتاتور داستان یک مهمانی خانوادگی را روایت می‌کند که در آن مردی از انتخاب نام عجیبی برای فرزندش سخن می‌گوید. این تصمیم با مخالفت شدید اعضای خانواده مواجه می‌شود و درگیری‌هایی میان آنان شکل می‌گیرد. این تنش‌ها به مرور زمان، موجب افشای رازهایی می‌شود که زندگی همه شخصیت‌ها را دگرگون می‌کند.

کد خبر 880455
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تئاتر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha