چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

باشگاه الاهلی عربستان درحالی بلیت فروشی بازی پرسپولیس را شروع کرد که لوگوی باشگاه ایرانی تغییر کرده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس و الاهلی عربستان ۲۶ شهریور قرار است در چارچوب مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه پرنس فیصل عربستان به مصاف هم بروند.

این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه خانگی الاهلی یعنی ملک عبدالله که ظرفیت ۶۲ هزار نفری دارد، برگزار شود اما به دلیل تداخل برنامه‌های مسابقاتی در شهر جده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محل بازی حساس بین پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

از این رو این دیدار به ورزشگاه پرنس عبدالله بن فیصل منتقل شد که ظرفیت ۲۲ هزار نفری دارد و از آن جایی که هواداران کمتری می‌توانند تماشاگر این بازی باشند، به نفع پرسپولیس خواهد بود.

اقدام جنجالی الاهلی؛ ستاره پرسپولیس حذف شد

اقدام جنجالی الاهلی؛ ستاره پرسپولیس حذف شد


سایت بلیت فروشی دیدار دو تیم شب گذشته و در فاصله ۶ روز مانده به این بازی باز شد و هواداران عربستانی استقبال خوبی از این بازی کردند و به سرعت بلیت‌ها فروش رفت.

اما نکته عجیب اینکه صفحه رسمی الاهلی در طرح گرافیکی که برای بلیت فروشی این بازی در نظر گرفته ستاره پرسپولیس را از لوگوی این باشگاه حذف کرده است.

در ایران برای کری خوانی باشگاه‌ها چندین‌بار این اتفاق افتاده که ستاره لوگوی پرسپولیس را که بابت ده قهرمانی در لیگ ایران زده شده، حذف کنند اما شاید الاهلی از حساسیت این موضوع در ایران باخبر نبوده و تعمدی یا بدون منظور ستاره لوگو را حذف کرده است.

کد خبر 880637
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پرسپولیس سلطان عشقه IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    3 0
    بازم مثل همیشه پرسپولیس برنده میشه