دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: پیشنهادم برگزاری دیدار با قطر در تبریز است چون زمین چمن خوبی دارد و استقبال مناسبی هم از تیم ملی خواهد شد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا بیرانوند در بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران پس از برتری یک بر صفر مقابل امارات در مرحله انتخابی جام‌جهانی، اظهار داشت: دو بازی سخت را پشت سرگذاشتیم. در مسابقات مقدماتی، همیشه دیدارهای اول و دوم دشوارهای زیادی دارد.

وی افزود: در بازی اول زمین چمن خوب نبود و آنگونه که باید، نتوانستیم مردم را راضی کنیم. در دیدار دوم نیز مقابل امارات قرار گرفتیم که توانست قطر قهرمان آسیا را در دوحه با حساب سه بر شکست دهد. همه دیدند در دیدار شب گذشته مقابل امارات، تیم برتر و بهتر بودیم که امیدوارم مردم نیز از بازی ما راضی شده باشند.

بیرانوند در خصوص موقعیت‌های زیادی که بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم دیدار با امارات از دست دادند، گفت: برخی مواقع این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. ما هم دوست داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم تا در دقایق آخر با خیالی راحت کارمان را دنبال کنیم. بازی روان و روبه‌جلویی را در زمین چمن خوب امارات انجام داده و شخصیت تیم ملی را نشان دادیم.

وی در خصوص نداشتن زمن چمن مناسب برای میزبانی از دیدارهای تیم ملی، توضیح داد: ما بازیکنان تیم ملی به خودمان اجازه نمی‌دهیم برای تیم ملی زمین انتخاب کنیم. در این زمان نمی‌شود چمن خوب پیدا کنیم. ولی درخواست و پیشنهاد من این است بازی با قطر را در تبریز برگزار کنند. هم زمین چمن مناسب است و هم مردم خونگرم این شهر استقبال خوبی از تیم ملی خواهند داشت.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص اینکه در روز بازی با امارات خبری مبنی بر اعلام شدن رای شکایت باشگاه پرسپولیس از او منتشر شد که بازهم حاشیه‌هایی را ایجاد کرد، گفت: اصلا به این مسائل توجهی نمی‌کنم. حدود ۱۰ بار این مساله تکرار شده و معلوم نیست این افراد دشمن من هستند یا تیم ملی. جریان من با پرسپولیس کاملا قانونی بوده و راهم را دست رفته‌ام. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق تمام شود. دوستان در رسانه‌ها و پیج‌ها نیز به دنبال این این نباشند تا با اینگونه خبرها، مردم را سرکار بگذارند.



کد خبر 880755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha