رضا درویش گفت: بعد از لکه ننگی که فوتبال ایران در قرارداد مارک ویلموتس به خود دید شب گذشته هم تاریک‌ترین نقطه تاریخ فوتبال رقم خورد و دیدیم تنه

رضا درویش

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش در واکنش به اتفاقات شب گذشته و تغییر قانون در سقف قراردادها واکنش تندی نسبت به فدراسیون فوتبال داشت، او در سخنانی با تاکید بر اینکه با شخص کاری ندارد اما این تفکر باید شناسایی شود اظهار داشت: بعد از لکه ننگی که فوتبال ایران در قرارداد مارک ویلموتس به خود دید شب گذشته هم تاریک‌ترین نقطه تاریخ فوتبال رقم خورد و دیدیم تنها ۳ ساعت مانده به اتمام مهلت بارگذاری مدارک تیم‌ها در آسیا، دوستان قانون را تغییر دادند که این توهین به شعور هواداران و افکار عمومی است.

وی در واکنش به این سئوال که آیا صحبت‌های تند او به نوعی اعلان جنگ به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیست، یادآور شد: من با شخص کار ندارم، بحث من تفکری است که پشت این ماجرا قرار دارد. مگر می‌شود ۳ ساعت مانده به پایان مهلت بارگذاری مدارک، بازیکن گرفت که آقایان قانون سقف قرارداد را تغییر می‌دهند؟ این نشان می‌دهد برخی‌ها از آنچه قرار بود اتفاق بیافتد مطلع بودند و با خیال راحت صبر کردند تا در زمان باقی‌مانده بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این اطلاعات را چه کسی می‌دانست و به چه افرادی منتقل کرده است؟‌ کدام تیم می‌تواند در زمان ۳ ساعته بازیکن جذب کند؟ چه افرادی از آنچه پشت پرده بود، خبر داشتند؟ همه این‌ها توهین به شعور مخاطب و هوادار پرسپولیس است و آنها باید بدانند چه می‌گذرد.
درویش ادامه داد: مصاحبه‌های قبلی را بخوانید، خودشان گفتند قانون رعایت خواهد شد،‌ اما چه کردند؟ به دلیل همان قانونی که خودشان گذاشتند چند بازیکن از جمع ما خارج شدند اما الان شرایط را تغییر دادند. این دشمنی با پرسپولیس نیست؟ چه کسی با چه قدرتی این موضوع را مدیریت می‌کند؟ چرا رئیس فدراسیون وقتی لیگ تمام شده از یک تیم و باشگاه عذرخواهی می‌کند؟ آن‌هم در صحنه‌ای که به اعتقاد برخی‌ها گل درست بوده یا نبوده است اما ۱۰ دقیقه قبل از آن پنالتی و اخراج ما را که همه تایید کردند،‌ نمی‌بینند.

وی ادامه داد: بدون شک این موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد و بعد از روز دوشنبه، تدابیری داریم که به کار خواهیم گرفت. حرف ما این است که قانون باید برای همه یکسان باشد و اگر می‌خواستند این کار را انجام دهند در زمان لازم اطلاع رسانی صحیحی انجام می‌شد نه اینکه تنها ۳ ساعت مانده به زمان و مهلت اعلام شده، موضوع را مطرح کنند.
درویش گفت: پرسپولیس به دلیل قانونمندی خود باید تاوان بدهد؛ خیلی از دوستان به ما می‌گفتند این قانون رعایت نمی‌شود و الان دیدیم حرف آنها درست بود. از سویی دیگر در اساسنامه آمده هیات رئیسه ۱۰ روز قبل باید اطلاع رسانی می‌کرد و جایی هم نوشته نشده به صورت تلفنی می‌توان طرحی را تصویب یا تایید کرد،‌ اما آقایان این کار را کردند.
مدیرعامل سرخ‌پوشان تاکید کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد شبیه خیمه‌شب بازی است. در مورد پرونده بیرانوند هم اقداماتی انجام شده اما تکلیف مشخص نیست، در صورتی که در پرونده‌های مشابه به سرعت اقدام شده است.

کد خبر 880823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    34 2
    تاج واقعااب زیرکاه چوب این کارش خیلی زودمیخوره