مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت که این اتحادیه به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید علیه بخش هوانوردی ایران است.

جوزپ بورل

به گزارش همشهری آنلاین، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران گفت که این اتحادیه به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید علیه بخش هوانوردی ایران است.

وی با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده گفت که اتحادیه اروپا درباره انتقال موشک‌های بالیستیک به روسیه هشدار داده بود و به سرعت به اقدام ایران پاسخ خواهد داد. بورل اضافه کرد: پاسخ اتحادیه اروپا تحریم‌هایی علیه افراد و نهادهای دخیل در برنامه موشکی و پهپادی ایران را شامل خواهد شد.

پیش از این دولت انگلیس هم اعلام کرده بود قصد دارد خدمات هوایی خود به ایران را متوقف کند. فرانسه، انگلیس و آلمان با متهم کردن ایران به ارسال موشک برای روسیه جهت استفاده در جنگ اوکراین اعلام کردند قصد دارند تحریم‌های جدیدی علیه تهران وضع کنند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران و روسیه هر دو ادعاهای کشورهای غربی را تکذیب کرده‌اند. ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به این گزارش‌ها گفته بود که جمهوری اسلامی ضمن مخالفت با جنگ از راهکار سیاسی برای حل‌وفصل اختلافات روسیه و اوکراین حمایت می‌کند.

کشورهای غربی در ماه‌های گذشته بارها تلاش کرده‌اند با فضاسازی‌های رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران را به یکی از طرف‌های شریک در جنگ اوکراین تبدیل کنند.

ادعاهای کشورهای غربی در حالی مطرح می‌شود که این کشورها از زمان آغاز جنگ اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲ اصلی‌ترین تأمین‌کننده سلاح برای اوکراین بوده‌اند و در مقاطعی اجازه استفاده از این تسلیحات برای حمله به خاک روسیه را نیز صادر کرده‌اند.

کد خبر 880939
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 112
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    66 28
    چهل ساله سرارتیاط با روسیه که هیچ منفعتی هم عاید کشور نشده داریم ضرر میکنیم و به خودمون نیومدیم موندم تا کی باید ادامه داشته باشه برجام هم همین روسیه خراب کرد
  • حسن نارویی مقدم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    55 36
    چرا اینا هر کاری میکنن،کسی نیست از اینا سوال کنه،مثلا آمریکا با دادن سلاح به اسرائیل،جنایت بشری را مرتکب میشه،ولی ایران یا کشور دیگه هنوز هیچ سلاحی ندادن این جور میترسن،و بازخواست میکنن
  • علیرضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    57 20
    همه شدن پاسوز روسیه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    30 25
    بیانیه ضد ایرانی تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان بوده است و هم اعتماد دولتمردان ومسئولان به خیانتکاران و جنایتکاران بوده است. غربی‌ها جنایتکار با فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی کودک کش در فاجعه غزه شریک هستند از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 42 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    22 20
    بیانیه ضدایرانی تروئیکای اروپا و آمریکا در نشست شورای حکام در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن به اهانت ها و خیانت های خودشان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان بوده است.
  • احمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    26 24
    غربی‌ها بادروغ گویی مقاصدخودشانراکه تسلط برجهان است راپیگیری می کنند.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    18 23
    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد. متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟ در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند. مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    20 31
    همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    18 30
    اروپا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    15 26
    اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند. عراقچی هم توان و جرأت دفاع از مردم و کشور در برابر مقابله آمریکا، غرب و... را ندارد و تاکنون نداشته است. ایران فقط در جنگ تحمیلی 8 ساله به خاطر جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم کشورهای عربی جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بیش از 600 هزار نفر شهید داده است. اروپا جنایتکار تصمیمات لازم برای پایبند باقی ماندن به تعهدات برجامی خود را اتخاذ نکرده است، نه ایران
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    20 27
    مردم ایران دیگر به آژانس، آمریکا و اروپا اعتمادی ندارد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    18 24
    ارتش تروریست آمریکا جنایتکار زیرساخت های ایران را در زمان جنگ در اختیار حزب بعث قرار می‌دادند و انگلیس خبیث هم بحرین را جدا کرد اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا، انگلیس، فرانسه آلمان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان حمایت از این جنایتکاران بوده است.
  • تاری IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    17 17
    خفه شو صهیونیست کثیف کفتار دنیا را به کند کشیدید هرچه دارید از ایران زمین اشغال
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    14 20
    و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحاتی و هم مالی اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا جنایتکار به همراه ناتو جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هستند. اعتراف گاردین: انگلیس مجوز استفاده اوکراین از موشک‌های سایه طوفان علیه خاک روسیه را صادر کرد روزنامه گاردین گزارش داد که دولت انگلیس به اوکراین اجازه داده است از موشک‌های دوربرد «سایه طوفان» علیه اهدافی در خاک روسیه استفاده کند.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    17 21
    سوئد جنایتکار در حالی از حقوق بشر سخن می‌گوید که در اهانت به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان به طور آشکارا با اهانت‌کنندگان به کتاب آسمانی و عمل شنیع آتش زدن قرآن همراهی می‌کند ولی شهادت دادن چند تروریست شناخته شده منافقین که دستشان به خون حداقل 18 هزار نفر آلوده است را ملاک قضاوت قرار می‌دهد و آقای نوری بی‌گناه را در دادگاه فرمایشی به حبس ابد محکوم می‌کند!‎‌
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    11 16
    تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نطام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان هنوز هم درس عبرت نگرفتند چرا؟ سوال اینجاست که پس چرا پزشکیان هنوز هم هیچ واکنشی در مورد بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران نشان نداده است و نمی دهد چرا؟ سوال اینجاست که پس چرا پزشکیان هنوز هم هیچ واکنشی در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران با ادعای ارسال موشک بالستیک به روسیه نشان نداده است و نمی دهد چرا؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    10 16
    و این در حالی است که متأسفانه از 1945 تاکنون شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عامل اصلی درباره فعالیت‌های هسته‌ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بوده است
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    7 20
    آمریکا جنایتکار و سه کشور اروپایی جنایتکار خود منبع اصلی تأمین سلاح برای رژیم صهیونیستی و شریک قتل عام گسترده مردم فلسطین و نسل‌کُشی در غزه هستند و باید پاسخگوی سیاست‌های غلط خود باشند. آمریکا جنایتکار و سه کشور اروپایی جنایتکار خود منبع اصلی تأمین سلاح برای رژیم صهیونیستی و شریک قتل عام گسترده مردم فلسطین و نسل‌کُشی در غزه هستند و باید پاسخگوی سیاست‌های غلط خود باشند.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    6 23
    آمریکا جنایتکار از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل جنایتکار در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است. حمایت غرب جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    8 14
    کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند تروئیکای اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نمی‌کنند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    8 8
    بیانیه اتحادیه اروپا علیه برنامه هسته ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    4 11
    کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟ و این در حالی است که اتحادیه اروپا جنایتکار خودش از سال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکل صلح آمیز هسته ای ایران بوده است. و این در حالی است که اتحادیه اروپا جنایتکار خودش از سال 1392 تاکنون عامل اصلی مشکل توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان بوده است.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    4 10
    اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا، انگلیس، فرانسه آلمان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان حمایت از این جنایتکاران بوده است.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 7
    و این در حالی است که همکاری ایران با آژانس اتمی از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 11
    برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است ولی اما متأسفانه سران بی ادب سه کشور اروپایی انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار مانند سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    8 5
    آمریکا و اروپا و صهیونیست‌ها بزرگترین حامی داعش و تروریست هستند
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    4 8
    آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است و از سال 1332 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. انگلیس دشمن تاریخی مردم ایران است و از سال 1332 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 6
    آمریکا در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است پس آمریکا دیگر حق دخالت و مداخله در مورد برنامه هسته‌ای ایران و غنی سازی 60 درصد و غیره را ندارد. اروپایی‌ها از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند/ اروپایی‌ها از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. صدور بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ آمریکا باید به داند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است. سه کشور اروپایی هم از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. سه کشور اروپایی عضو برجام رسما باید از ایران عذرخواهی کنند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 6
    صلح آمیز هسته ای ایران 100 درصد فقط یک بهانه بوده است. مشکل اصلی آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران صلح آمیز هسته ای نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و نه در سال 1392 آمریکا و هم کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر خودشان بمب اتمی در اختیار دارند.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    4 7
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 5
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 6
    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 6
    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 4
    مشکل برجام هیچ ارتباطی و ربطی به حمله به سفارت سعودی ندارد مشکل برجام به خاطر دخالت و مداخله رژیم صهیونیستی بوده است. دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2018 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 6
    نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 12 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد. اغتشاشات اخیر در سازمان های جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدورانشان طراحی شده بود.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 5
    و متاسفانه برخی ها از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 6
    مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین ندارد مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران سیاسی بوده است مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ملت ایران از سال 1332 شروع وآغاز شده است مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران از سال 1357 شروع وآغاز شده است
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 6
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 7
    آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 7
    آمار شهدای غزه به 42 هزار و 972 نفر رسید سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند. اعتراف رسانه اسرائیلی: آمریکا نبود، اسرائیل با سنگ و چوب می‌جنگید
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 6
    کشور ما به بمب اتم نیاز دارد و نه برجام برجام از سال 1394 تاکنون مشکلات مردم و کشور را 1000 برابر بیشتر کرده است. برجام دیگر به درد مردم ایران و کشور ایران نمی خورد برجام از سال 1394 تاکنون دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران را بیشتر کرده است. مذاکره، توافق هسته ای و برجام تاکنون در سراسر کشور یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 5
    شما هم دم آمریکای خونخوار هستین .چرا به سرعت وارد نسل کشی غزه نشدین چرابه سرعت وارد یمن و...نشدین .چرا شما اینهمه تجهیزات نظامی به اکرابن میدین ما نمیتونیم یه فشنگ با دیگری بدیم هزاراتن بمب به صهیون دادین بریزن روی سر کودکان شما دیگه چه حیوانی هستین