عارف معاون اول ریاست جمهور گفت: مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کنند آنها را بیرون می‌کنیم؟ حتی اگر از خانه فرار کنند دنبال آنها می‌رویم و التماس می‌کنیم و بر می‌گردانیم.

به گزارش همشهری آنلاین، عارف در اجلاس روسای دانشگاه ها درباره دانشجویان اخراجی گفت: در این رابطه باید جلساتی برگزار یا کارگروهی تشکیل و این مساله بسته شود. باید مشخص شود، برخوردی که با دانشجویان شده چند درصد براساس ضوابط بوده که باید توجیه شوند و مشکلشان حل شود. اگر احیانا برخورد سلیقه ای با دانشجویان صورت گرفته، مساله شان باید حل شود.

ما واقعا به ایجاد فضای صمیمی، فرهنگی و با نشاط در دانشگاه نیاز داریم. دانشجوی فعال و با نشاط پرخاش هم می‌کند مثل پسر و دختر ماست. مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کنند آنها را بیرون می‌کنیم؟ حتی اگر از خانه فرار کنند دنبال آنها می‌رویم و التماسش می‌کنیم و بر می‌گردانیم. آیا این نگاه را رئیس دانشگاه یا معاون دانشگاه به عنوان پدر خانواده در مقابل بچه‌های خود دارد یا نه؟ باید آنها را جذب کنیم و جذب می‌شوند. به دلیلی حالا تحت تاثیر یک مسئله ای قرار گرفته و پرخاشی کرده؛ او جوان است پاسخ پرخاش برخورد تند نیست.

دستور عارف به وزیر علوم درباره بررسی وضعیت دانشجویان اخراجی را در ویدئو ببینید.

کد خبر 881122
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha