اولین قسمت از سریال جنایی- معمایی سامان سالور در حالی پخش شد که به‌نظر قصه سریال توانسته مخاطبان را برای تماشای قسمت‌های بعدی ترغیب کند و خیلی‌ها آن را با «زخم کاری» مقایسه کرده‌اند.

گردن زني

همشهری آنلاین: یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که پخش خود را از پلتفرم آغاز کرده، «گردن زنی» سامان سالور است؛ سریال جنایی – معمایی که نخستین سریال سالور در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود و به‌نظر می‌رسد با نخستین قسمت توانسته رضایت مخاطبان را همراه داشته باشد و خیلی‌ها آن را با «زخم کاری» که آخرین قسمتش پخش شده، مقایسه کرده‌اند.

* سامان سالور آخرین فیلمی که برای سینما ساخت، «سه کام حبس» بود که سال۱۳۹۸ تولید و در جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر رونمایی شد؛ فیلمی با بازی محسن تنابنده و پریناز ایزدیار که قصه اجتماعی - خانوادگی به‌دنبال داشت.
* «گردن زنی» سامان سالور درحالی پخش خود را شروع کرده که پوستر این سریال هر مخاطبی را به یاد تابلوی شام آخر می‌اندازد. سریالی که عنوان شده حداقل در قسمت آغازین خودش استانداردهای سریال‌سازی‌ را رعایت کرده و فیلمنامه‌ای که زامیاد سعدوندیان نوشته شروع خوبی داشته است.
* این سریال شروعی پراتفاق و درگیرکننده داشته و قصه ۲خانواده را روایت می‌کند که با یکدیگر وصلت کرده و فرزندانشان به نام «نیما» و «باران» با یکدیگر ازدواج می‌کنند. این زوج تصمیم می‌گیرند با ترک مراسم عروسی و رفتن به ‌ماه عسل، مهمانان را غافلگیر کنند.
* سالور در این سریال و البته در قسمت اول شخصیت‌های متعددی را به داستانش راه داده و مخاطب با کاراکترهای مختلف آشنا می‌شود و البته عنوان شده که هرکدام از شخصیت‌ها قصه خاص خود را دارند.
* تهیه‌کننده این سریال علی قربان‌زاده است؛ یکی از بازیگران معروف دهه۷۰ و میانه۸۰. زمانی که سالور عکس خودش را در کنار قربان‌زاده منتشر کرد همه از دیدن عکس و تغییر ظاهری قربان‌زاده متعجب شدند.

مخاطبان درباره اولین قسمت سریال «گردن زنی» چه گفتند؟


* یکی از مخاطبانی که به‌نظر سینمای سالور را دنبال می‌کند، نوشته سامان سالور همانطور که در سینما موفق بوده، سریال‌سازی را هم بلد است. سریال درواقع از آخر شروع می‌شود. یک جنایت اتفاق می‌افتد و در قسمت‌های بعد با کمک فلاش‌بک، سریال به ما نشان می‌دهد که چرا شخصیت‌ها به این نقطه رسیدند.
* یکی دیگر از مخاطبان هم گفته وقتی قسمت اول سریال به پایان رسید، کنجکاویم تا قسمت‌های بعدی را ببینیم. این سریال توانسته بازی‌های روان و یکدستی داشته باشد؛ هر چند برخی از بازیگرانش شناخته‌شده نیستند.
* اما برخی نیز خشونت بیش از اندازه در سریال را نکته منفی آن داشتند؛ خشونتی که در سریال «زخم کاری» خیلی زیاد و «داریوش» در یک یا ۲سکانس دیده شده است؛ هر چند نمایش خانگی رده سنی را برای تماشای سریال لحاظ کرده، اما خیلی‌ها تماشاگر این سریال‌ها هستند.
* در این سریال مهران غفوریان نیز حضور دارد. بازی متفاوت این بازیگر کمدی در «زخم کاری» زمینه را برای حضورش در نقش‌های جدی ایجاد کرده و خیلی از تماشاگران از بازی او تعریف کرده‌اند.

کد خبر 881277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha