یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

بارش سیل‌آسا به ۵ شهرستان گلستان خساراتی وارد کرده و ۱۵ واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده است تمام مسیرهای دسترسی باز است و نیروهای امدادی آماده‌باش هستند.

سیل

به گزارش همشهری ‌آنلاین مدیر بحران گلستان با اعلام این خبر به همشهری گفت: «با تبدیل هشدار زرد هواشناسی به نارنجی و شدت گرفتن بارش‌ها در شنبه شب (۲۴ شهریور) به ۵ شهرستان استان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در کلاله و مراوه تپه‌ بوده‌است.»
نعمت‌الله حاجی‌زاده افزود: «۱۵ واحد مسکونی در روستاهای کلاله، گرگان و مراوه‌تپه دچار آب‌گرفتگی شده‌است که با حضور نیروهای هلال احمر امدادرسانی در حال انجام است.»
بیشترین آب‌گرفتگی معابر و منازل در شهر مراوه‌تپه، شهرک‌های جامی، کیانشهر، بهزیستی، خیابان رجایی و ایرانمهر شهر گرگان و خیابان انقلاب، محله انقلاب و روستاهای کوسه، قراول، حاج علی اسلامی و امام‌زاده عبدالله(ع) کلاله رخ داده‌است. خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان از سیل از سوی ۳۲ نیروی هلال احمر در حال انجام است. ۵۳ خانوار خدمات امدادی دریافت کرده‌اند.
حاجی‌زاده ادامه داد: «رعد و برق شدید سبب قطعی برق در ۲۴ روستای شهرستان گرگان شد. هم اکنون شبکه برق به حالت پایدار درآمده‌است.»
به گفته مدیر بحران گلستان، بیشترین خسارت نیز به راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌های کلاله و مراوه تپه بود که با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی باز است.
سامانه بارشی امشب (۲۵ شهریور) همچنان در گلستان فعال است. حاجی‌زاده از شهروندان خواست تا به هشدارهای هواشناسی توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
وضعیت یک شهر شمالی بعد از بارش های سیل آسا |‌ ویدئو

کد خبر 881603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha