یکی از رهبران انصارالله در یادداشتی برای روزنامه همشهری از تکرار حمله یمن به اسرائیل خبر داد.

یمن

عملیاتی که ارتش قهرمان یمن با موشک بالستیک علیه مواضع نیروهای اسرائیلی انجام داد برای بار نخست بود که تل آویو قلب این رژیم را هدف قرار داد. از ابتدا هم ارتش و رهبر انقلاب یمن یعنی جناب عبدالملک الحوثی اعلام کرده بود که ما در هدف قرار دادن هیچ سایت دشمن اسرائیلی تردید نخواهیم کرد و به این وعده خود مبنی بر حمله به مراکز تاسیسات حساس اسرائیل ادامه می‌دهیم.

یمنی ها از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در کنار مردم فلسطین و غزه قرار گرفتند و عملیات موشک بالستیکی با برد بلند یمن که 2040 کیلومتر برد آن بود این پیام را از طرف ما برای طرف اسرائیلی و غربی به همراه داشت که ما همواره حامی مردم فلسطین هستیم و این عملیات را در روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) تقدیم ملت فلسطین کردیم. پیام ما همواره این بود که از مردم غزه و از قضیه فلسطین حمایت می کنیم.

همچنین بارها گفته ایم که یمن و مردم مقاوم این کشور در هدف قرار دادن هیچ سایت دشمن اسرائیلی تردید نمی کند و باز هم اگر مقدور شود تاسیسات اسرائیل را هدف قرار می دهیم. شنیدیم که نتانیاهو گفته ملت یمن تاوان میدهند البته که ما برای هر واکنشی آماده هستیم و هر کسی که بخواهد به ما حمله کند، خواهد دید که تاوان سختی را می پردازد و مردم یمن در این راستا با احدی کوتاه نمی آید. درخصوص حمله یمن به اسرائیل هم عرض کردم و در چند مصاحبه هم گفتم که مایکی از دقیق ترین فناوری های دفاع هوایی در اختیار اسرائیل را هدف قرار می دهیم. یمنی ها سلاح های خود را با مطالعه سیستم های دفاعی اسرائیل توسعه می دهند.

ما به هماهنگی با مقاومت فلسطین ادامه می دهیم تا عملیات ما موثر باشد و در راستای فعالیت محور مقاومت عمل می کنیم تا درد و رنج مردم غزه کاهش پیدا کند. در هر زمان هر لحظه ما آماده هستیم و در این راستا مراحل دیگری در عملیات یمن برای حمایت از مقاومت فلسطین وجود دارد که در آینده رونمایی خواهد شد. همانطور که پدافند اسرائیل و آمریکا در هدف قرار دادن حمله موشکی یمن به تل آویو شکست خورد، باز می گوییم که در حملات بعدی هم آنها شکست خواهند خورد. به طرف‌های خارجی هم می‌گوییم که هر حمله به یمن با پاسخ شدیدتری روبرو خواهد شد و بهترین راه برای آنها این است که دست از جنایت در غزه بردارند.

کد خبر 881735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha