روزنامه صهیونیستی «معاریو» یکشنبه شب در مطلبی نوشت: هرچه به حزب‌الله ضربه‌ زده می شود اما مانند یک بوکسور حرفه‌ای در رینگ به زمین نمی‌افتد و به آموس هوکشتاین (فرستاده آمریکا به لبنان) اجازه شمارش معکوس را نمی‌دهد.

حزب الله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رسانه‌های لبنانی، معاریو ادامه داد: حزب‌الله لبنان نه ‌تنها در برابر حملات اسرائیل تسلیم نشده بلکه در حال به چالش کشاندن ارتش اسرائیل است.

این نشریه اسرائیلی در ادامه گزارش خود آورده است حزب‌الله نه‌تنها تسلیم نشده بلکه ارتش اسرائیل را به چالش کشیده و در تعطیلات آخر هفته، شمار زیادی موشک به‌سوی شهرهای صفد و هاتسور، رأس ناقورة،‌ عمیعاد، خوکوک و کرکرم و غیره شلیک کرده است.

معاریو نوشت: دبیرکل حزب‌الله تأثیر موشک‌هایی را که شلیک می‌کند به‌خوبی می‌داند و بیهوده زمان شلیک ۵۵ موشک به شهر صفد، رأس ناقورة و حاتسور را ساعت هشت و نیم و ۹ صبح انتخاب نکرده است. اکثر ساکنان این شهرک‌ها یهودی‌های پایبند به آداب عبادت بوده و اکثر آنها در حال حرکت به‌سوی کنیسه یا داخل آن بودند.

این روزنامه صهیونیستی افزود: حملات موشکی اخیر حزب‌الله سبب شده تا محل اقامت ۱۰۰ هزار شهرک‌نشین دیگر اسرائیلی نیز به فهرست اهداف حزب‌الله اضافه شوند.

حزب‌الله لبنان دیروز یکشنبه در بیانیه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی پایگاه «رامیا» را با یک موشک هدایت شونده هدف قرار داده و آن را از بین برده است.

این گروه مقاومت اعلام کرد که مجاهدان آن پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با موشک به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر با سلاح‌های مناسب چند خانه محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «شلومی» را مورد اصابت قرار داد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی تصاویری را از وقوع آتش سوزی در شهرک شومی در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله منتشر کرده بودند.

کد خبر 881751
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha