مدیر ورزشگاه شهر قدس به مشکلات ایجاد شده ناشی از برق و زمین چمن ورزشگاه واکنش نشان داد.

ورزشگاه شهر قدس

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف بخشی، در خصوص حوادث رخ داده ورزشگاه شهدای شهر قدس در آستانه بازی آسیایی استقلال با الغرافه قطر اظهار کرد: موضوعی که برای برق ورزشگاه ایجاد شده یک مشکل موقتی بوده که با حضور تکنیسین‌های متخصص حل شده و مشکلی برای بازی امروز نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه تمرین الغرافه مشکل نور داشته و دو نفر که دچار سوختگی شده بودند را آمبولانس مستقر در ورزشگاه به مرکز درمانی نرسانده، گفت: تمرین تیم الغرافه هم زیر نور ورزشگاه برگزار شده و مشکلی که برای نور بوده خیلی زود رفع شده است. آن دو نفری هم که دچار سوختگی شده بودند در اختیار کادر درمان قرار گرفتند و خدا را شکر شرایط بهتری دارند. آمبولانس هم شرح وظایف دارد ولی هر دو نفر تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه در شرایط خوبی هستند.

مدیر ورزشگاه شهر قدس خاطرنشان کرد: تآمین برق ورزشگاه امروز بدون مشکلی انجام خواهد شد و هماهنگی‌های لازم با مرکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای صورت گرفته، مشکلی در این زمینه نیست. بازی بدون مشکلی در زمینه تأمین نور برگزار می‌شود و ان‌شاءالله که بتوانیم در همه زمینه‌ها شرایط را مهیا کنیم.

بخشی درباره انتقادات به کیفیت چمن طبیعی ورزشگاه یادآور شد: برخلاف آنچه گفته شده کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهرقدس خوب است و کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه نداریم. بازی روی زمین چمن ورزشگاه بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود. کیفیت زمین جوابگوی بازی دو تیم خواهد بود. از هواداران عزیز هم درخواست می کنیم تنها کسانی که بلیت خریده‌اند به ورزشگاه بیایند تا مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 881814
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • چکش جام ندیده IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    2 0
    به این آقامیگید مدیر معنی مدیر رواگه این آقامیدونست چیه اینجوری طلبکارانه حرف نمی‌زد
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    2 0
    باتوجه به خنکی هوا اقلا در ساعت ۵بعد از ظهر مسابق را برگزار می‌کردید که مشعل لازم نباشید خدا مردم را از برق گرفتگی در امان بدارد