رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص اساتید اخراجی دانشگاه‌ها در ۳ سال اخیر گفت: ۵ استاد دانشگاه به دلیل حمایت از اغتشاشات از دانشگاه اخراج شدند.

اغتشاش

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست خبری با خبرنگاران آماری از تعداد اساتید اخراجی دانشگاه‌ها طی ۳ سال اخیر ارائه داد و گفت: حدود ۱۰۰ پرونده از اساتیدی که به دلیل مواضع سیاسی و حمایت از اغتشاشات در دانشگاه‌ها اخراج یا دچار مشکل شده بود، به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع و مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: از بین ۱۰۰ پرونده ارسالی به این شورا فقط ۵ استاد دانشگاه به دلیل حمایت از اغتشاشات از دانشگاه اخراج شدند.

کی‌نژاد تاکید کرد: البته اخیرا مشکل یکی از ۵ استاد فوق که البته مساله او سیاسی نبود، حل شده و مجددا به دانشگاه برمی‌گردد.

وی ادامه داد: شریفی زارچی استاد دانشگاه صنعتی شریف که یکی از همان ۵ استاد اخراجی دانشگاه‌ها بود، به دلیل عدم مراجعه برای ارتقا، با مشکل مواجه شده بود که خوشبختانه این مشکل حل شده و به دانشگاه شریف برمی‌گردد.

کد خبر 881845
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ب.س IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    3 5
    هرکس قانون اسلام رازیر پا گذاشت باید قانون با آنها برخورد کند
    • حسین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 2
      معلوم شد وضعت توپه.