دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، با رشد هزار واحدی مواجه شد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز، دوشنبه، بازار سرمایه، بیش از ۷میلیارد و ۷۱۶میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۲۶۱میلیارد تومان در بیش از ۲۵۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و ۹۴۴واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷هزار و ۴۹۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی حکشتی، شپنا و رمپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی اخابر، وامید و کچاد با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶میلیارد و ۲۳۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲۹هزار و ۹۸میلیارد تومان در ۱۳۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۵۸۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای خاور، فرابورس و گلدیران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ارفع، حسینا و فصبا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبر 881903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    خب ... مگه شما هم از بورس سردرمیاری ؟؟ .... چه جالب ..!!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 1
    همه‌ چیز دست حقوقی هاست ، شاید حالا حالا ها حقوقی اجازا رسیدن به قیمت سال ۹۹را ندهد
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 1
    الان با شرایط خراب بورس فعلا خروج پیش بسوی خرید طلا آب شده طلا در بازار جهانی رشد خواهد کرد گام اول ۳۰۰۰ دلار گام بعدی ۳۶۰۰ دلار داخلی هم خودتان می دانید که دلار سالانه رشد می کند
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      تو که از بورس هیچگونه اطلاعی نداری و حتی یک ریال تو بورس سرمایه گذاری نکردی، لطفا" اینحا جو منفی نده . برو دنبال دلال بازیت.