سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: این اتحادیه به راه‌حل دیپلماتیک درباره پرونده هسته‌ای ایران پایبند است و از تلاش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده حمایت می‌کند.

اتحادیه اروپا چهار وزیر سوری را تحریم کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین، کارل هالگارد روز دوشنبه طی سخنانی در شصت‌وهشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین، این ادعا را تکرار کرد که دست نیافتن ایران به سلاح اتمی «یک اولویت امنیتی و کلیدی برای اتحادیه اروپا است».

وی ادامه داد: «این اتحادیه همچنان به راه حل دیپلماتیک درباره پرونده هسته‌ای ایران متعهد است و ما از همه کشورها می‌خواهیم که از اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت کنند.»

سفیر اتحادیه اروپا بدون اشاره به مقصر اصلی وضعیت کنونی برجام گفت: متاسف هستیم که ایران اقدامات لازم را برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خود تحت این توافق که اتحادیه اروپا همچنان به آن متعهد است، انجام نداده است. پیشرفت‌های هسته‌ای بی وقفه ایران، بازگشت به برجام را به طور فزاینده ای چالش برانگیز کرده است. از این جهت خطر بحران گسترش سلاح‌های هسته‌ای در منطقه در نتیجه پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران بیشتر شده است»

وی با بیان اینکه «اتحادیه اروپا از تلاش های آژانس اتمی برای حل مسائل پادمانی و تقویت همکاری‌ها (در این زمینه) حمایت می کند» نسبت به وضعیت اجرای توافق اسفند ۱۴۰۱ برای حل‌وفصل مسائل باقی‌مانده ابراز تاسف کرد و مدعی شد: همچنان ضروری و فوری است که ایران درباره تمامی مسائل پادمانی باقی مانده شفاف‌سازی کند.

هالگارد با اشاره به قطعنامه خرداد ماه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته ای کشورمان هم گفت: ما از دولت جدید ایران می‌خواهیم که به سرعت و به‌طور اساسی با آژانس اتمی در راستای پایبندی کامل به تعهداتش تحت توافقنامه پادمان جامع همکاری کند.

به گزارش ایرنا، ادعاهای پادمانی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ریشه در اسناد جعلی رژیم صهیونیستی دارد که با هدف امنیتی سازی پرونده هسته‌ای ایران در اختیار رسانه‌ها و مقامات آژانس قرار گرفته است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای مطرح شده و تاکید بر اینکه تعهدات کشورها در حوزه پادمان نامحدود نیست، اسفند ۱۴۰۱ در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی به تهران، به صورت داوطلبانه با فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر بازرسان این سازمان، در چارچوب قانون راهبردی مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران) موافقت کرد؛ توافقی که بعدا به بیانیه مشترک ۴ مارس شهرت یافت.

در پی این توافق جلساتی در سطح کارشناسی برگزار شد و با تعاملات انجام شده چندین موضوع فنی بین ایران و آژانس حل و فصل شد.

جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده که همکاری خود را با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و مسائل باقی‌مانده پادمانی نیز با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.



کد خبر 881919
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    5 3
    و این در حالی است که این اتحادیه اروپا به راه‌حل دیپلماتیک درباره پرونده هسته‌ای ایران پایبند نیست و از سال 1392 تاکنون هم نبوده است.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    4 2
    ایران دیگر نباید با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و گفت وگو کند. هیچ کسی حق ندارد با آژانس اتمی همکاری کند. هیچ کسی حق ندارد با اتحادیه اروپا همکاری کند.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    9 1
    نتیجه مذاکره و گفت وگو در این مدت 12 سال، گروه هفت با صدور بیانیه ای ایران را متهم کرد ؛ در حال پاسخگویی به ایران هستیم وزرای امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه‌ای مشترک ادعاها درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    4 2
    اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    12 3
    وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ ولی اما خیانتکاران و جنایتکاران به دنبال متهم کردن ایران در شورای حکام و... هستند
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 3
    وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ ولی اما خیانتکاران و جنایتکاران به دنبال متهم کردن ایران در شورای حکام و... هستند. و این در حالی است که از سال 1392 تاکنون گفتگو زیر فشار بوده است
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    5 0
    روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده اعتراف روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده و این در حالی است که متأسفانه مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها و هم کشورهای اروپایی از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
  • ناصر IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    10 4
    این کشورها خیلی گستاخ وپررو هستن وبا کمال وقاهات به کشوری مثل ایران که تمدن دوهزار پانصد ساله داره می‌گویند نباید هسته‌ای باشید ولی دولت تروریست وکودک کوشی که هفتاد سال پیش با کمک پدرانشان اینگلیسی وآمریکا که هر دو کشور در کشتن وبه خاک خون کشیدن میلیون‌ها نفر انسان بیگناه در بسیاری از کشورهای دنیا ازجمله ویتنام هند لیبی وده کشور آفریقای شدن دراین هفتاد سال اخیر علاوه بر کشتن وبیرون کردن مردم فلسطین انجام داده ودرحال انجام است مسلح به بمب هسته‌ای میباشد حتا کارش را بجای رسیده که ایران بزرگ مارا تهدید می‌کنید کسی جرات ندارد جلوی آن را بگیرند واقعا" انسان چقدر باید بزدل وترسو باشد که وجدان خودش را نادیده بگیرید وحق را ناحق کتد چه انسانهای هستن واله من در انسان بودن آنها شک دارم .
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    9 4
    تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که رفتار خود را منطقی نمی کنند. مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودن؟ مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودن؟
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    9 3
    مشکل اصلی توافق هسته ای و برجام هیچ ارتباطی و ربطی به موشک، منطقه، جنگ اوکراین و روسیه ندارد و تاکنون هم نداشته است. مشکل اصلی توافق هسته ای و برجام آمریکا، غرب، آژانس و اسرائیل بوده است و هم از سال 1394 شروع و آغاز شده است، نه در سال 1400
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    10 4
    وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ همان استقال در مورد تهدید، تحریم، دخالت و مداخله آمریکا و غرب است و سکوت در مورد جنایت های آمریکا و غرب بوده است.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    3 3
    اروپا مزدور امریکاست و از حماقت دارد اروما را هم داغان میکند. این دروغ میگوید، هیچوقت عملا به برجام عمل نکردند. سیاستشان نه کور میدهد نه شفا!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 2
    آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه توافق هسته ای اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه توافق هسته ای
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    11 3
    موضوع مذاکره در سال 1392 فقط 100 درصد لغو تحریم های آمریکا و اروپا بود، نه افزایش تحریم های آمریکا و اروپا ولی متاسفانه بعد از مذاکره مشکل آمریکا و هم کشورهای اروپایی با ایران 100 برابر هم افزایش یافته است. آژانس اتمی تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا و اروپا در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 3
    آژانس اتمی: ایران باید به تعهداتش عمل کند و این در حالی است که ایران تاکنون به تعهداتش عمل کرده است ولی متاسفانه مدیرکل بی ادب آژانس اتمی تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند. آمریکا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است. اروپا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    7 4
    حل مشکل توافق هسته ای و برجام 100 درصد فقط لغو تحریم های غیر قانونی آمریکا و هم کشورهای اروپایی است. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست نتانیاهو برجام را نابود کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین برجام را نابود کرد.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    10 3
    سوال اینجاست که پس چرا از سال 1392 تاکنون مشکل صلح آمیز هسته ای از طریق گفت وگو حل نشده است. سوال اینجاست که پس چرا از سال 1394 تاکنون مشکل توافق هسته ای و برجام از طریق گفت وگو حل نشده است.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    10 4
    تجاوز صدام به خاک ایران 100 درصد فقط با دستور آمریکا و غرب بود آمریکا و غرب در جنگ تحمیلی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانهف وحشی گری وغیر انسانی صدام هستند. صدام در این مدت 8 سال از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ضد بشریت علیه مردم ایران استفاده کرده است.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 2
    مذاکره ایران با آمریکا و غرب از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که آمریکا و غرب از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن در جه یک هستند مذاکره ایران با آمریکا و غرب از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که آمریکا و غرب از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن در جه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 3
    بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است. آمریکا و تروئیکای اروپا حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند. آمریکا و اروپا از ابتدا هم به دنبال احیای برجام نبودند.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 4
    آمریکا، اروپا و انگلیس از سال 1945 تاکنون ثابت کردند به هیچ قانونی پایبند نیستند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همراه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسرائیل به ایران خیانت کرده است مسعود پزشکیان هم نباید با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و همکاری کند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    9 4
    متأسفانه ایران 100 درصد فقط در مورد دخالت و مداخله آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار در امور داخلی ایران کوتاهی و سکوت کرده است. و این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی آمریکا جنایتکار غنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد آمریکا جنایتکار غنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی به استرالیا می‎دهد.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 5
    مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اول باید رسما از ایران عذر خواهی کند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار بمب های اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل را رها کرده است و به دنبال و به فکر دخالت و مداخله افزایش ذخایر اورانیوم با غنای بالا در ایران است شرم آور و تاسف بار است. مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است. توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است. برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 4
    دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است. «همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    11 3
    مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های غرب و مزدورانشان را فراموش نمی کنند. مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های انگلیس و مزدورانشان را فراموش نمی کنند
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    9 4
    فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟ بنده از غنی‌سازی 84درصدی ایران؛ استقبال می‌کنم
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    10 3
    ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 4
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار و کشورهای جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ اوکراین ندارد و تاکنون نداشته است چون به خاطر که آمریکا جنایتکار و کشورهای جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودن و هنوز هم هستند. مشکل اصلی آمریکا جنایتکار و کشورهای جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ اوکراین ندارد و تاکنون نداشته است چون به خاطر که آمریکا جنایتکار و کشورهای جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    7 3
    اروپایی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند اروپایی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند. نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون 100 درصد فقط تهدید، تحریم، دخالت و مداخله بوده است. نتیجه توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون 100 درصد فقط تهدید، تحریم، دخالت و مداخله بوده است. نتیجه برجام از سال 1394 تاکنون 100 درصد فقط تهدید، تحریم، دخالت و مداخله بوده است. برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است ولی اما متأسفانه سران بی ادب سه کشور اروپایی انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار مانند سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1392 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به طور رسما در مورد توافق هسته ای، برجام، تهدید، تحریم، دخالت و مداخله و... باید از ایران عذرخواهی کنند
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 3
    سوال اینجاست که پس چرا پزشکیان هنوز هم هیچ واکنشی در مورد بیانیه انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران نشان نداده است و نمی دهد چرا؟
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 3
    مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است. غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد. در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 12 سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 4
    هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد. بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟ بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 6
    آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند. متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند. اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است. دولت‌ها و مل
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    5 3
    امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 4
    رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 4
    جزئیات تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران | همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان است.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    7 5
    بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای چالش در روابط ایران و روسیه کجا هزینه می‌شود؟ در حنگ اوکراین و غزه!
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    8 2
    نتیجه بیش از 8 سال مذاکره مستقیم ایران با آمریکا در مورد صلح آمیز هسته ای و لغو تحریم صفر!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    تنها راه مذاکره با اروپا اول ساخت هزاران سلاح هسته ای و اقتصاد قدرتمند است تا این سگهای هار اینقدر بد آوازی نکنند