بیوه سیاه که متهم به سو استفاده از همسرانش بود، به اتهام قتل چهارمین همسرش به حبس ابد محکوم شد.

بیوه سیاه

همشهری آنلاین _ حوادث: در ژوئن ۱۹۹۴، کاراگاهان پلیس بریتانیا در جریان مرگ مشکوک یک مدیر تبلیغات به نام جولیان وب در خانه‌اش در داگلاس کلوز قرار گرفتند. بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند وتحقیقات را آغاز کردند.

هرچند بررسی‌ها نشان می‌داد که جولیان بر اثر مرگ طبیعی جان باخته است اما یکی از کاراگاهان پلیس بریتانیا تحقیقات درباره این پرونده را ادامه داد.

سوء استفاده بیوه سیاه از همسرانش | حبس ابد برای قتل چهارمین شوهر
بیوه سیاه و همسرش جولیان

در ادامه تحقیقات سرنخی از علت مرگ به دست نیامد. با وجود اینکه تحقیقات درباره این مرگ تا سال ۲۰۰۰ ادامه یافت اما به دلیل رسیدگی به پرونده در مورد ربودن و قتل یک دختر دانش‌آموز، پلیس ساسکس تحقیقات را متوقف کرد تا در سال ۲۰۰۱ تحقیقات درباره این پرونده را از سر گرفته شد. در جریان تحقیقات جعبه‌ای از وسایل جولیان کشف شد که شامل نامه‌هایی به دون هادسون، یکی از دوستانش در فلوریدا بود.

پلیس بلافاصله تحقیقاتش را برای شناسایی داون آغاز کرد. پلیس او را به عنوان مظنون قتل جولیان تحت تعقیب قرار داد. بدین ترتیب داون پیدا شد و در بازجویی پلیسی گفت:از طریق یک سفر ماهیگیری با جولیان آشنا شد و آنها نامه‌های مختلفی رد و بدل می‌کردند. او همچنین به پلیس گفت که مدتی پس از مرگ جولیان، دنا با او تماس گرفت تا به او اطلاع دهد که جولیان یک خوراک کاری خیلی تند خورده و جان باخته است.

بدین ترتیب در سال ۲۰۲۰، پلیس دنا ۴۳ ساله، را که ۳ بار ازدواج کرده و هر بار همسرانش را مورد سو استفاده قرار داده بود، به اتهام قتل آخرین همسرش دستگیر کرد.

او در اعترافاتش به پلیس گفت که جولیان را با ترکیبی کشنده از کپسول های ضد افسردگی در غذای مورد علاقه اش خوراک کاری تند مسموم کرد. بدین ترتیب او به اتهام قتل همسرش به حبس ابد محکوم شد.

سوء استفاده بیوه سیاه از همسرانش | حبس ابد برای قتل چهارمین شوهر

کد خبر 881979
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha