برخی رسانه‌های روسی از حضور عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به «تانک روس» و زائوربک سیداکوف در رقابت انتخابی تیم ملی روسیه برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان خبر دادند.

کامران قاسمپور

به گزارش همشهری آنلاین ، روس ها پس از محرومیت از حضور در المپیک پاریس، اینبار برای حضور در رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی در انتظار صدور مجوز از سوی اتحادیه جهانی کشتی هستند.

برخی رسانه های کشتی در روسیه از برگزاری فینال انتخابی در ۴ وزن غیرالمپیکی ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم با حضور عنوان داران جهان و المپیک برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۲۴ خبر دادند.

طبق شنیده‌ها، در وزن ۶۱ کیلوگرم، زائور اوگویف دارنده ۳ مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۵۷ کیلوگرم، در رقابت انتخابی مقابل عباس گاژی ماگمدوف دارنده مدال های طلا و نقره جهان به میدان می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، شامیل ممدوف که مدال برنز جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم را در کارنامه خود دارد برابر اینالبک شریف مبارزه می کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، زائوربک سیداکوف دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم، مقابل ماگومد ماگومایف دارنده مدال طلای امیدهای جهان به میدان می رود.

اما در وزن ۹۲ کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس که از وزن ۹۷ کیلوگرم به یک وزن پایین تر آمده است، برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آلن باگایف می رود.

طبق خبرهای اعلام شده، هر کشتی گیری که به ۲ برد برسد صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی آلبانی خواهد شد.

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان و دیوید تیلور دارنده ۴ طلای جهان و المپیک نیز به ترتیب به عنوان نمایندگان وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و آمریکا در رقابت های جهانی به میدان می روند.

کد خبر 881988
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha