رئیس‌جمهوری گفت: مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

پزشکیان در نشست خبری

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.

این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه‌حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوءتفاهمات هستیم.

همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.»

کد خبر 882044
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پنجعلی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 2
    الکی میگه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 2
    خوب است آقای پزشکیان مردم را معنی کنند تا انسان بداند جزئ آنان هست یا خیر ،الان انگار دلشان برا اختشاشگران، بی حجابها، پرونده داران ،حصریها،وطرفدارهای این قشری می تپدودیگران بهانه هستن الان همه نظاره گر هستن