سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر الاهلی گفت: ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

پرسپولیس گاریدو ارونوف الاهلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الاهلی عربستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و احساس غرور دارم که چنین بازیکنانی دارم. دو بازیکن حریف حرکتی کردند که گل نابه‌هنگامی خوردیم. نمی‌خواهم بگویم بعد از دریافت گل همه بازی دسته ما بود، الاهلی تیم قوی‌ای است ولی ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

او ادامه داد: یک پنالتی رخ داد و هرکسی که در استادیوم بود آن را تایید کرد. نمی‌دانم وقتی داور پنالتی را تایید کرد چرا VAR آن را رد کرد؟ تکرار می‌کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند. باید به ما احترام بگذراند. احساس می‌کنم این بی احترامی به ما بود. نمی‌توانم وارد مسالئل داوری شوم و فقط می‌گویم برای ما پنالتی گرفته نشد. ما حداقل در این بازی شایسته تساوی بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد گل زودهنگامی که دریافت کردند هم گفت: این موضوع طبیعی است. بازیکنان الاهلی بزرگ هستند و باز هم می‌گویم بازی خوبی انجام دادیم. وقتی بازی را می‌بازیم یک روز فرصت داریم که ناراحت باشیم و همینطور وقتی می‌بریم یک روز فرصت خوشحالی داریم و باید از فردا دوباره شروع کنیم. بازیکنان باید از فردا شروع دوباره‌ای داشته باشند.

او افزود: هر کسی یک نظر دارد و به نظر من فوتبال چیز دیگری است و بازیکنان من خوب بازی کردند. پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ هستند و یک گل در بازی بیشتر رد و بدل نشد و اینکه چرا بازی یک گل داشت نیاز به آنالیز دارد و باید آن را بررسی کنیم.

گاریدو در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید آیا با دریافت گل سوپرایز شدید یا خیر؟ عنوان کرد: نه! اینطور نیست. هدف اول پرسپولیس بازی هجومی بود و پس از دریافت گل شاهد عقب کشیدن تیم حریف نبودیم و در واقع این فشار پرسپولیس بود که حریف را وادار به دفاع کرد.

کد خبر 882078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • لوم IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    5 17
    ابن بزرگ بزرگ بودن یعنی چه!!قهرمانی درلیگی باشگاهای بی پول وزمین بابودجه های یه میلیاردی کجانشان ازبزرگی تیم نورچشمی فدراسیون ورسانه هادارد راست می گویید درآسیا پنج ستاره بشین
  • بهرام IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    2 14
    چون پنالتی نبود
  • Sam US ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    5 14
    اوخی اینجا ایران نیست که پشت محوطه واسه لنگ پنالتی فضایی بگیرن
  • لنگ فاقدجام IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    6 14
    عیبی نداره. هشتاد ساله یک جام نیاوردید.هشتاد سال دیگه هم به همین صورته. نمیتونید. جام آسیایی کار تیم های بزرگ مثل استقلال وسپاهان وپاس میباشد
  • لونگ.تاسیس1359 IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    3 15
    تیم بزرگ تیمی است که حداقل یک یا چند جام داشته باشد مستر گاریدوی بیسواد. وقتی تیم پیروزی فاقد جام است یعنی تیم کوچکی است.
  • قنذ IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 6
    الان بهتون میگم.چون اولا به دستش نخورد دومأ دست مدافعشون کاملا تو بدنش جمع بود دنبال چی هستید بابا پنالتی نبود اینجاهم ایران نبود که بخوان این چیزارو پنالتی بگیرن براتون
    • حمید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      2 1
      بی سواد به کسی میگن ک هرچی به ذهنش بیاد و می‌نویسه آقای با سواد ایشون مربی لالیگایی بوده اینکه ما تو لیگ های معتبر آسیایی سه تا جام داریم
  • ولی اله NL ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 3
    استقلالی ها هم ایرانی هستند یک چیزی هم از آنها بنویسید نکنه از برد استقلال ناراحت هستید آسیا ابهت میخاد نه پارتی
  • ایلیا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    پنالتی نبود که پنالتی بگیره