سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا توضیحاتی در خصوص انفجارهای لبنان داد.

میلر

به گزارش همشهری آنلاین متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در پی انفجارهای لبنان اعلام کرد که واشنگتن دخالتی در این انفجارها نداشته و در حال جمع آوری اطلاعات در این زمینه است و برای حل دیپلماتیک درگیری میان حزب الله و اسرائیل تلاش می کند.

باید بگویم که ایالات متحده آمریکا در آن دخالتی نداشت. واشنگتن از قبل از این حادثه آگاه نبود و در این مرحله، ما در حال جمع آوری اطلاعات هستیم.

میلر تصریح کرد: ما به جمع آوری اطلاعات ادامه می دهیم. من در حال حاضر هیچ گزارش عمومی برای ارائه ندارم، اما ما در حال جمع آوری اطلاعات به همان روشی هستیم که روزنامه نگاران در سراسر جهان هستند تا حقایق را در مورد وقایع جمع آوری کنیم.

کد خبر 882447
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی یونس زاده IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 1
    وقتی کفر علیه اسلام در حال جنگ هست چرا باید از تکنولوژی کافر استفاده کرد ؟ از هر وسیله ای برای ضربه زدن بهره برداری میکنند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    آمریکا و انگلیس و اسرائیل 100 درصد فقط عامل اصلی انفجار‌های در لبنان هستند
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    3 2
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    انفجار‌های لبنان نشانگر شکست نظامی رژیم صهیونیستی است که انفجار دستگاه‌های پیجر در لبنان بیانگر میزان سرخوردگی و شکست نظامی رژیم صهیونیستی در متوقف کردن جبهه پشتیبانی لبنانی در نبرد «طوفان الأقصی» است. که عملیات خائنانه سرویس‌های رژیم صهیونیستی علیه لبنان و منفجر کردن دستگاه‌های پیجر یک جنایت جنگی است. این عملیات خائنانه باعث وارد آمدن خسارت‌های زیادی به تعدادی از غیرنظامیانی که در خانه‌های امن خود بودند، شد. متوسل شدن دشمن به این گزینه بیانگر میزان سرخوردگی و محدود بودن گزینه‌های آن پس از ضرباتی است که از جانب جبهه پیشتیبانی ملت فلسطین متحمل شده است. ما اطمینان داریم که مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه قادر است پیآمد‌های این حملات را سریعا مهار کرده و از آن عبور کند و مقاومت پاسخی متناسب با این حجم جنایت و هدف قرار دادن غیرنظامیان، خواهد داد. جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در نتیجه شکست نظامی بزرگ آن در متوقف کردن جبهه پشتیبانی لبنانی در جریان نبرد جاری «طوفان الأقصی» است.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان، سوریه و منطقه بوده است. انگلیس جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان، سوریه و منطقه بوده است. دشمن صهیونیست بهای حادثه لبنان را خواهد داد.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    باز هم پای آمریکا در میان است