شبکه صهیونیستی کان نیز دقایقی پیش اعلام کرد که در تمامی بنادر رژیم صهیونیستی از جمله ایلات اعلام آماده باش کامل شده است.

حزب الله لبنان

به گزارش همشهری آنلاین سما» فلسطین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که برآورد نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که حزب الله احتمالاً حملاتی گسترده را به اراضی اشغالی انجام خواهد داد.

شبکه صهیونیستی کان نیز دقایقی پیش اعلام کرد که در تمامی بنادر رژیم صهیونیستی از جمله ایلات اعلام آماده باش کامل شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که جبهه داخلی ارتش این رژیم نیروهای خود را در منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

پیش بینی حمله گسترده حزب الله به اسرائیل به دنبال خرابکاری رژیم صهیونیستی در تجهیزات ارتباطی صورت می گیرد که تاکنون ۹ شهید در لبنان برجای گذاشته است.

به دنبال این خرابکاری تاکنون نیز ۲ هزار و ۷۵۰ تن دیگر نیز در لبنان زخمی شدند.

پس از این خرابکاری، حزب الله با انتشار بیانیه ای اسرائیل را مسؤول انفجار پیجرها دانست و گفت: قطعا اسرائیل تقاص پس خواهد داد.

براساس این گزارش، حزب الله افزود: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در پایان این بیانیه آمده است:دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

کد خبر 882455
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha