مرد میانسال وقتی متوجه شد داماد معتادش قصد دارد سر فرزند ۲ ساله‌ خود را ببرد، او را به قتل رساند.

کودک آزاری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در استان البرز گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل که بین داماد و پدرزن در یکی از مناطق کرج صورت گرفت، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷ مهرویلا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده و مطلع شدند متهم به قتل، پدرزن مقتول است و در یک جر و بحث و درگیری پس از آنکه مقتول با چاقو به سمت پدرزنش حمله‌ور شده، در یک کشمکش، مقتول از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و با وجود اعزام اورژانس به محل حادثه، جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: مأموران با اقدامات فنی موفق شدند هویت قاتل را که فردی ۵۹ ساله بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

وی در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت: دامادم به علت مصرف مواد مخدر شیشه قصد بریدن سر فرزند ۲ ساله خود را داشت که مانع شدم، ولی او ناگهان به من حمله‌ور شد و در یک کشمکش چاقو به سینه‌اش اصابت کرد و جان خود را از دست داد.

کد خبر 882500
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حامد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    16 1
    تنها را چاره این است که قوانین مبارزه با مواد مخدر به تد ریج سختتر شود.و مبارزه از بالا شروع شود
  • نورعلی جاونژاد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    8 3
    این اتفاقات هولناک ما را یاد فیلم زامبی ها می اندازد چند نفر دیگر باید قربانی افرادی شوند که مواد مخدر صنعتی مصرف می کنند و دولت و مسئولین چرا هیچ کاری برای ترک و یا جمع آوری آنها نمی کنند آیا خانواده ی خود آنها با وجود این افراد که با مصرف این مواد دائما در توهم به سر می‌برند در امان هستند؟
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    5 0
    اگه واقعیت داشته باشه که حقش بوده یه نکبت کمتر
  • منطقی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    8 0
    با سلام به ارواح طیبه ی شهدای اسلام به خداوندی خداوند هر کسی حتی اگ من هم بودم برای نجات جان نوه ی دو ساله ام همین کار را میکردم و در واقع این پدر بزرگ غیور و مهربان با فداکاری و از خود گذشتگی جانش را فدای زندگی نوه اش کرد و ان مرد معتاد شیشه ای قاتل هم حقش بود و قصاص شد. خواهش میکنیم پدربزرگ مهربان فداکار را قصاص نکنید. او حق داشت منم بودم همین کار را میکردم.
  • ساده لوح نباشیم IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 0
    من هم اگر شخصی را به قتل رسانده بودم و خود را مواجه با قصاص می دیدم، با داستانسرایی و تهمت و افترا به مقتول سعی می کردم خودم را نجات دهم./
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      در تاریخ هیچ پدر زنی بدون علت دست رو دومادش بلند نکرده