مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گزارش سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش رگبار باران همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

بارندگی

به گزارش همشهری آنلاین روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
فعالیت سامانه بارشی امروز در آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، زنجان و سمنان با صدور هشدار زرد همراه است. در این مناطق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گرد و خاک
ممکن است مخاطراتی از جمله احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها را به دنبال داشته باشد.
در روزهای چهارشنبه (۲۸ شهریور) و پنجشنبه (۲۹ شهریور) در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز (۲۸ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. نوسانات دمایی تهران ۱۹ تا ۲۹ سانتی‌گراد است.

کد خبر 882520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha