رهبری‌فر،مدافع اسبق پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس لیاقت برد داشت و از باخت این تیم ناراحت شدم .

به گزارش همشهری آنلاین، بهروز رهبری‌فر؛ مدافع اسبق پرسپولی در ادامه افزود: مسئولین از اینکه بازیکن حریف از چمن عکس بگیرد، ناراحت نشدند؟

او در ادامه گفت:‌ در حال عقب افتادن از بنگلادش و هندوستان هستیم! یک زمین نداریم از آبروی فوتبال‌مان دفاع کنیم و استادیوم آزادی نباشد باید بر سرمان بزنیم؟

رهبری فر گفت: از کاویانپور خواهش می‌کنم حرمت‌ها را حفظ کند، احترام علی پروین واجب است و هاشمی نسب به خاطر پول به استقلال نرفت، پرسپولیس او را نخواست. حجازی، مظلومی و پورحیدری را از دست دادیم و افسوس می‌خوریم، دوست دارم این اتفاق دیگر برایمان نیفتد.

او گفت: هاشمی نسب را پرسپولیس نخواست، فتح‌الله زاده گفت ۱۰۰ میلیون می‌دهیم به استقلال بیا و اگر پرسپولیس به هاشمی‌نسب ۸۰ میلیون می‌داد چرا قرارداد من که کاپیتان بودم ۳ میلیون بود؟
او افزود:‌ اگر مغز الان را داشتم به استقلال می‌رفتم، فکر نمی‌کردم بعد از رفتنم هیچکس با من تماس نگیرد . با رضا عطاران برای بازی در یک فیلم صحبت کردم.

کد خبر 882640
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    4 1
    از کی جلوتریم
  • امین IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    3 2
    جای تاسف هست واقعا.اقای دنیا مالی چرا واکنش نشون نداد.
  • ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 6
    آلمان تو مسابقات یورو همین‌ چند ماه پیش بارها با مشکلات اساسی ورزشگاه هاش مواجه شد یا فرانسه تو المپیک کسی هم چیزی نگفت ما کلا عادت داریم به حرف دراوردن و یه کلاغ چهل کلاغ ، جای این موضوعات بی اهمیت روی اخراج مهاجمین افغان و ارتقای امنیت ملی تمرکز کنید !!!!!!!