چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

رضا شفیعی جم که اخیرا ویدئویی از حرف‌هایش درباره جدایی از همسرش وایرال شده، در نقش روحانی هم بازی کرده است.

رضا شفيعي جم

همشهری آنلاین: اخیرا ویدئویی از رضا شفیعی جم منتشر شد که در آن درباره زندگی شخصی‌اش و جدایی از همسرش صحبت می‌کرد. شفیعی جم در این ویدئو با حس و حالی غمگین می‌گوید که در جریان طلاقش حاصل ۲۰ سال کارش را ظرف چند ماه از دست می‌دهد. اما او حالا ویدئوی تازه‌ای منتشر کرده و گفته ویدئوی حرف‌های او درباره طلاقش مربوط به سال‌ها پیش است و انتشار مجدد آن بی اخلاقی بوده و فقط کسانی که به دنبال کلیک و ویو گرفتن هستند به چنین کاری دست می‌زنند.

وقتی رضا شفیعی جم در نقش یک روحانی ظاهر شد

شفیعی جم متولد ۱۳۵۰ است و با بازی در سریال «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۳ به شهرت رسید، هرچند پیش از آن در دو سریال کمدی «تلویزیون کابلی بچه‌ها» و «جمعه با شما» هر دو به کارگردانی علی عمرانی بازی کرده و کار خود را در تلویزیون آغاز کرده بود. او در سینما هم کارش را با بازی در نقشی غیر کمدی در کنار امین حیایی در فیلم «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی در سال ۱۳۷۲ شروع کرد.

سال ۱۳۸۰ شفیعی جم در «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا بازی کرد که برای آن در ششمین دوره جشن خانه سینما نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. با این حال، بعد از آن شفیعی جم تقریبا پشت سر هم در نقش‌های کمدی بازی کرد و هیچ وقت این شانس را به دست نیاورد که مثل مهران غفوریان یا سعید آقاخانی یا رضا عطاران که جز نقش، های کمدی در درام، های جدی نقش، های متفاوتی به آنها سپرده شد، چهره متفاوتی از خودش نشان دهد.

وقتی رضا شفیعی جم در نقش یک روحانی ظاهر شد

«دم‌سرخ‌ها» ساخته آرش معیریان یکی از کمدی‌های کلیشه ای شفیعی جم است که در آن به همراه جواد رضویان زوج کمدی فیلم را تشکیل داده‌اند. در قسمتی از این فیلم شفیعی جم در نقش یک روحانی ظاهر می‌شود.

شفیعی جم در تلویزیون به مراتب از سینما موق‌تر بوده و نقش‌های کمدی بیشتری در این رسانه بازی کرده که برای عامه مردم جذاب‌تر بوده‌اند. بامشاد، ‌ قل‌مراد، کیون، کامبیز باقی و چهارشنبه تعدای از شخصیت‌هایی هستند که به رغم ویژگی‌های تیپیکالی که عمدتا به اجرای اغراق‌آمیز شفیعی جم تکیه دارند، در خاطره مردم مانده‌اند.

کد خبر 882656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha