استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی متولد شیراز و از اهالی ایل قشقایی طایفه یفارسیمدان تیره دوغانلو است که امروز به عنوان استاندار این استان منصوب شد.

استاندار كهگيلويه و بويراحمد

به گزارش همشهری ‌آنلاین، استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا ۶۰ سال سن سابقه ۳۰ سال پست های مختلف مدیریتی را در کارنامه دارد. او دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شیراز است و به عنوان یکی از مدیران اقتصادی در کشور با حکم مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری از این پس استاندار کهگیلویه و بویر احمد است.

یدالله رحمانی نخستین بار در سال ۱۳۶۹ در دولت سازندگی به عنوان کارشناس مطالعات اداره کل امور عشایر استان فارس استخدام شد و سه سال بعد در آبان ماه ۱۳۷۲ به عنوان کارشناس مسئول مطالعات سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شد.

او همچنین در دی ماه ۱۳۷۳ به مدت ۳ سال به عنوان سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

رحمانی در اردیبهشت ۱۳۷۶ به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مشغول به کار شد و پس از آن مسئولیت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام را به عهده گرفت.

یدالله رحمانی در آبان ۱۳۸۰ تا تیرماه ۱۳۸۵ ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر را به عهده داشت و پس از آن تا تیرماه ۱۳۸۶ به عنوان معاون استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به کار شد.

مدیرکل دفتر آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران(تیر ۸۶ لغایت اردیبهشت ۸۸)،‌ ذیحساب و مدیر کل امور مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران (خرداد ۸۸ لغایت بهمن ۸۸)، معاون اداری و مالی و مدیر بودجه و اعتبارات وزارت بازرگانی (بهمن ۸۸ لغایت آذر ۸۹)، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان هدفمندسازی یارانه ها (آذر ۸۹ لغایت آذر ۹۰)، مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ده کشور (آذر ۹۰ لغایت بهمن ۹۰)، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید (بهمن ۹۰ لغایت آبان ۹۴)، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس (آبان ماه ۹۴ تا اردیبهشت ۹۸)، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس (اردیبهشت ۹۸ تا آذر ۹۸)، سرپرست استانداری فارس (آذر ۹۸ تا بهمن ۹۸)،‌ رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا (مرداد ۹۶ تا تیر ۹۸)،‌ عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان فارس (تیر ۹۵ تا مهر ۹۷)، عضوهیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید (اسفند ۹۸ تا خرداد ۱۴۰۱)، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید (خرداد ۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۱) و عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا از مرداد ۴۰۱ تاکنون از دیگر پست های مدیریتی استاندار جدید کهگیلویه و بوراحمد است.

کد خبر 882722
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش رحیمی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    چه سمت های مهمی داشته😂😂😂😂