مجموع نظرات: ۶۴
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

دفتر کنترل دارایی‌های خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۱۲ فرد ایرانی به اتهام آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده، خبر داد.

تحريم

به گزارش همشهری آنلاین، طبق این بیانیه، در اقدام جدید اعضای سپاه پاسداران و مقام‌های سازمان زندان‌های ایران در فهرست سیاه ایالات متحده آمریکا قرار گرفته‌اند.

آمریکا همچنین اعلام کرده است که تحریم‌های جدید در هماهنگی با تحریم‌های کانادا و استرالیا وضع شده‌اند.

کد خبر 882776
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حرف مفت IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 14
    پزشکیان کجائی برادرت دوباره ما رو تحریم کرده مگه برادر نبودی با اونهد
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 10
    آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط حادثه انفجار در نزدیکی سواحل لبنان نقش دارد و دست داشته است.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 4
    باز هم پای آمریکا در میان است و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی کشورهای اسلامی همه جانبه با اسرائیل همکاری می کنند چرا؟ و این در حالی است که ترکیه جنایتکار و ناتو به همراه آمریکا شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، نوارغزه، لنبان، سوریه و منطقه هستند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    8 6
    آمریکا و انگلیس و اسرائیل 100 درصد فقط عامل اصلی انفجار‌های در لبنان هستند انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است. آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط حادثه انفجار در نزدیکی سواحل لبنان نقش دارد و دست داشته است.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    20 3
    انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    10 3
    حادثه تروریستی لبنان حتما پاسخ داده خواهد شد
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 5
    سازمان ملل خیانتکار خودش از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیستی و متحدانش در فلسطین، منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 16
    کشورهای اروپایی سگ دست نشانده آمریکا از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    12 2
    اعتراض به تحریم‌های غرب، تهران سفرای چهار کشور اروپایی را احضار کرد پس نتیجه اش چه شد؟ آمریکا: بیش از ۵۰۰ تحریم علیه ایران وضع کرده‌ایم/ همان نتیجه، مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه و عمان بوده است. اول باید آژانس، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و آلمان رسما از مردم ایران عذرخواهی کنند. اول آژانس، اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید به طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کنند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    8 9
    اعمال تحریم‌های جدید آمریکا درباره ایران و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. بدهی دولت آمریکا جنایتکار هم از 35 هزار میلیارد دلار عبور کرد. کانال‌های دیپلماتیک درباره برجام از سال 1394 تاکنون جواب نداده است برجام هم به طور کامل باشد لغو شود فعالیت‌های هسته‌ای ایران هم دیگر هیچ ارتباطی و ربطی به غرب ندارد. فعالیت‌های هسته‌ای ایران هم دیگر هیچ ارتباطی و ربطی به انگلیس جنایتکار ندارد.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    9 6
    و این در حالی است که سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگی اوکراین و روسیه متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    5 5
    بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای چالش در روابط ایران و روسیه کجا هزینه می‌شود؟ در حنگ اوکراین و غزه! تنها راه مذاکره با اروپا اول ساخت هزاران سلاح هسته ای و اقتصاد قدرتمند است تا این سگهای هار اینقدر بد آوازی نکنند.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    5 9
    اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده مردم لبنان و فلسطین کم نخواهدکرد اقدام تروریستی در لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    7 3
    تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه پزشکیان هنوز هم خیانت ها و جنایت های آمریکا جنایتکار درس عبرت نگرفته است.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    7 2
    اقدام تروریستی در لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت‌های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است. اقدام تروریستی و جنایتکارانه در لبنان که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از شهروندان و مردم بی دفاع شد، قلب مردم لبنان و همه جهان اسلام را جریحه دار کرد. این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت‌های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است و بار دیگر رژیم صهیونیستی آشکارا ثابت کرد که نه تنها خویی از انسانیت نبرده و هیچ تمایلی به صلح و آتش بس ندارد بلکه با ادامه این جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین و غزه، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌گردد. این اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده مردم لبنان و فلسطین و همه رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله و مبارزه با این غده سرطانی کم نخواهد کرد و آنها را هر روز مصمم‌تر از گذشته در دفاع از خاک و جان و مال خود خواهد نمود.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    8 6
    مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکومیت این عملیات تروریستی، دولت آمریکا و رژیم تبهکار صهیونیستی را جزء عوامل محرک، طراح و بنیادین این اقدامات وحشیانه می‌داند که با ابزار تروریسم تکفیری در صدد پیشبرد و تأمین منافع خود هستند و این در حالی است که تجربه بیش از یک دهه گذشته گواه روشنی بر این واقعیت است که ثبات و امنیت در لبنان و منطقه برخلاف راهبرد‌های منطقه‌ای این دو بازیگر خطرناک است. اینجانب ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحین این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل مسئلت نموده و تاکید می‌نماید جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر نوع کمک مورد نیاز به دولت و ملت لبنان آمادگی دارد و تأکید می‌کند که راه‌حل امنیت و ثبات پایدار در لبنان و منطقه در اقدام فوری و مؤثر خروج تمام کشور‌ها و بازیگرانی است که به صورت غیرقانونی و در اشکال مختلف و با اهداف مشخص در منطقه حضور دارند و دیگر، مسئولیت‌پذیری نهاد‌های مسئول بین‌المللی از جمله سازمان ملل است که در مقابل جنایات رژیم تروریستی اقدام عاجل نمایند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    6 5
    تروریسم رژیم صهیونیستی موجب نفرت و انزجار است. تروریسم رژیم صهیونیستی موجب نفرت و انزجار است. اقدام جنایت‌بار دیروز در انفجار دستگاه‌های ارتباطی و جنایت امروز در انفجار بی‌سیم‌های اعضای حزب‌الله لبنان که به کشته و مجروح شدن صد‌ها تن از شهروندان لبنانی منجر شد، محکوم است.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    7 7
    انفجار پیجرها در لبنان نقض قوانین حقوق بشر است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند، توجه نمی کنند و توجه نکردند. دستگاه‌های غیرنظامیان نباید به سلاح تبدیل شوند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    6 10
    انفجار پیجر‌ها نشانه‌ای از یک جنگ گسترده منطقه‌ای است
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 7
    اسرائیل جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    5 3
    حضور نیروهای آمریکایی در منطقه هیچ ارتباطی و ربطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی ندارد و تاکنون هم نداشته است و 100 درصد فقط کمک، حمایت و پشتیبانی از جنایتکاران است و هم غارت نفت کشورهای عربی بوده است. و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 7
    آمریکایی ها جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون به اسم دفاع ازحقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 9
    حضور نیروهای آمریکایی در منطقه از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حضور نیروهای آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم و القاعده حضور نیروهای آمریکایی در سوریه از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط مبارزه با ایران بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    10 2
    بیش از 18 هزار شهید ماحصل حیات ننگین منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های جنایتکار مدعی حقوق‌بشر است پس هنوز هم برخی ها خیانتکاران از جنایت های دولت های مدعی حقوق بشر درس عبرت نگرفتند و باز هم به دنبال مذاکره و گفت وگو با جنایتکاران هستند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 5
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به غرب جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 6
    درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند. آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 8
    به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به انگلیس جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 21
    متاسفانه دولتمردان و مسئولان و غیره 100 درصد در مذاکره در مورد خیانت، جنایت، دخالت و مداخله و غیره آمریکا و هم کشورهای اروپایی کوتاهی کردند و هم سکوت می کنند چرا؟
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی بوده است. از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    4 1
    کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 3
    نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 12 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 7
    در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است. آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 3
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 9
    بسته کمک جدید ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین ، عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه است.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 6
    آمریکا و غرب از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحاتی و مالی اوکراین را تامین می کنند و هم ایران را در جنگ اوکراین و روسیه متهم می کنند چرا؟ و 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 9
    تحریم‌کنندگان از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که رفتار خود را منطقی نمی کنند. توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون به نفع دلار آمریکا بوده است.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 19
    تحریم‌ها به نقض حقوق بشر منجر می‌شود/ مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودند؟ مدعین دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار در زمان حمله صدام به ایران کجا بودند؟
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 9
    مردم ایران: آمریکا را به نقض حقوق بشر در منطقه و جهان متهم کرد
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 10
    دموکراسی غربی عامل همه جنگ ها و هرج و مرج است آمریکایی ها صلاحیت ارزیابی وضعیت حقوق بشر را ندارند آمریکایی ها صلاحیت ارزیابی وضعیت حقوق بشر در سایر کشورها را ندارند .
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    اسناد بین المللی متعددی برای تدوین و حمایت از حقوق بشر تدوین شده که در این بین ایالت متحده که خود را پرچمدار رعایت حقوق بشر تلقی می کند، یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا به شمار می آید. استکبار جهانی برای تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل و آزادی خواه موضوعی به نام حقوق بشر را در جهان نهادینه کرده تا به اهداف سلطه گرایانه خود دست یابد.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    7 10
    اگر بخواهیم برخی از جنایات آمریکا در ایران را برشماریم، می توانیم به حمله به هواپیمای مسافربری ایران ، ترور مردم اشاره کنیم اگرچه در آن سالها به همت نیروهای انقلابی و کمک مردم و دادستانی ریشه منافقان در داخل کشور خشکانده شد؛ اما امروز آنها در خارج از کشور مشغول توطئه هستند. شهادت و مجروحیت تعداد قابل توجهی از هموطنان در جریان جنگ تحمیلی که آمریکا مستقیم یا غیرمستقیم در آن دخالت داشته ، شهادت ها در اثر کاربرد سلاح شیمیایی و ماموران انتظامی که در راه مبارزه با موادمخدر به شهادت رسیدند و از بعد دیگر نقض گسترده حقوق ملت ایران در اثر تحریم های ظالمانه هم اقدامی بوده که تا امروز ادامه داشته و سال به سال هم تشدید شده است.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    در غرب تمدن در مقابل توحش قرار دارد و هر چیزی که به اسم تمدن به زبان می آورند، جنایت است؛ در واقع این ها ضد بشر هستند و تنها دم از بشر می زنند. امروز توحش غربی ها از دورانی که تنها با شمشیر و نیزه حمله می کردند، بیشتر شده است؛ به طوری که اکنون توحش خودشان را با پرتاب یک بمب شیمیایی نشان می دهند. نمونه های بارز این توحش در حمله به کشورهای دیگر مانند جنگ ژاپن، جنگ ویتنام، استثمار کشورهای آفریقایی، حمله شیمیایی به سردشت و مناطق غیرنظامی مشخص شده است. از جوانان فهیم و عزیز ایران زمین میخواهم که با مطالعات عمیق و دقیق نسبت به حق و باطل اشراف کامل داشته باشند تا بتوانیم با علم و اگاهی از حقیقت و واقعیت دفاع کنیم و در پرتو آن زندگی سعادتمندی داشته باشیم.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    وزیر امور خارجه: برای گفتگو آماده‌ایم/ همان استقال در مورد تهدید، تحریم، دخالت و مداخله آمریکا و غرب است و سکوت در مورد جنایت های آمریکا و غرب بوده است.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی همه کشورهای منطقه و جهان دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 8
    آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 7
    اسرائیل مسئول انفجار پیجرهاست/ دشمن صهیونیست قصاص این جنایت را خواهد داد
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 2
    پزشکیان هم ثابت کرد و نشان داد که مانند روحانی هنوز هم متأسفانه نمی داند که آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بوده است.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 5
    پزشکیان هم ثابت کرد و نشان داد که مانند روحانی هنوز هم متأسفانه نمی داند که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 4
    قطع کمک و حمایت برخی کشورهای عربی نابودی اسرائیل است. و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی کشورهای اسلامی همه جانبه با اسرائیل همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 9
    صهیونیست ها جنایتکار 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    4 0
    که در انفجار‌های سه شنبه در لبنان، ۹ نفر به شهادت رسیدند و ۳۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 7
    بیش از ۱۱ ماه از جنگ در غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی ضمن کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، بستن تمام گذرگاه‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های امدادی، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۴۱ هزار فلسطینی در اثر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    5 7
    اسرائیل هرچه‌سریعتر به حضور خود در فلسطین اشغالی پایان دهد
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    6 0
    آلمان صدور مجوز برای صادرات سلاح به تل‌آویو را متوقف کرده است
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    از سال 1917 تاکنون در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    آمریکایی‌ها در جریان عملیات اسرائیل در لبنان قرار داشتند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    آمریکا از عملیات اسرائیل در لبنان مطلع بود جنایت اشغالگران در لبنان نشانگر عجز آنها در رویارویی نظامی مستقیم است
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    اقای رییس جمهور تحویل بگیر این تحریم های برادران امریکایی